Ma trezesc putin enervata din cauza razelor de soare care imi lumineaza fata .Incerc sa evadez din bratele lui Harry pentru a putea face un dus .Dar este imposibil .Ufff doamne omu asta nu vrea sa ma piarda .Incerc sa scap cumva dar nu stiu cum pana cand imi vine ideea geniala sa-i dau un sut in bijuterie . M-am ales cu o cazatura si un Harry nervos .
-Ce dracu faci? Intreaba Harry nervos .
-,Vreau sa merg la baie si tu bolovanule ma tineai in brate .
-Ai noroc ca te iubesc ca de nu te alegeai cu doua palme .
-Si eu te iubesc .. Ii spun in timp ce ma indrept spre baie .
Dupa o ora **-
Sunt in bucatarie de 20 de minute si stau si ma cert cu zayn care sa ia ultimul mar .In sfarsit coboara si Harry sper sa ma ajute .Vine langa noi ia ultimul mar musca din el si ne intraba .
-De ce va certati?
-Pe marul care la-i muscat desteptule .spun nervoasa .
-Roxana are pofte ?
-Vezi sa n-am pofte sa bat pe cineva carlionți .
-Deja mi-e frica ...
Observ ca Zayn a plecat deci pot sa ma cert cu Harry .
-A da bine .
Iau un polonic si incep sa-l alerg .
-Stai putin printesa polonic ca nu este corect .Eu iau matura .
-Si unde iti este bagheta? Taticu vrajitoarelor ? Sau mai bine vrajitorul din Londra?
-Sa vezi ce-ti fac daca te prind printesa polonic .
Incep sa alerg si harri dupa mine .
Alerg pe scari ca o nebuna si strig ca o nebuna .
-Nu ma prinzi ....
Cand speram ca am scapat Harry ma prinde de mana .Ma ia in spate si ma duce in cemera lui .Ma arunca pe pat si ma saruta lung .coboara cu sarutul pe gat ..Imi da tricoul jos clar era un obstacol . Si-a ridicat privirea spre mine apoi a inceput sa-mi sarute abdomenul .
Ii dau tricoul jos si incep sa fac cerculete pe abdomenul lui .Imi bag mana in parul lui ceea ce stiu ca-l enerveaza . Imi prinde ambele maini deasupra capului fara a mai putea face ceva .Imi da pantalonii jos ramanand doar in lenjeria intima .Stai ca mor .Eu sunt pe jumatate goala in fata lui harry .
-Gata cu spectacolul frate avem treaba .spune Zayn care statea in usa.
Mi-am tras patura pe mine iar Harry a plecat .
Ii aud cum vorbesc pe hol si Zayn este nervos .De ce s-a mai intors parca plecase de tot .
-Frate avem probleme .Spune Zayn enervat .
-De ce iar nici acum.nu am scapat .
-Nu .Du-te la Roxana si spunei adevaru .
Harry pov ...
Off doamne cand vom scapa de problemele astea nu inteleg .Zayn parca a plecat odata de ce s-a mai intors nu inteleg .De ce inca ne mai vor raul .Este numai vina tatalui meu .Daca nu se baga el in combinatii cu mafiotii acum eram bine .Ma intorc in camera sa-i spun Roxanei adevaru dar cand intru in camera nu mai era .Doamne unde s-a dus .O strig de multe ori dar nu-mi raspunde .O caut in toata casa dar nimic .Ei ..
Ei au rapit-o .Fug spre Zayn sa-i spun ca Roxana a disparut .
Roxana pov ..
Am deschis ochii cu greu pleoapele mele tremurând , incerc sa-mi misc mainile , insă imi este imposibil ele fiind legate de scaunul pe care sunt asezata .E tare si e facut dintr-un lemn dur .Picioarele mele sunt supuse aceluiasi chin , fiind bine stranse cu o sfoara aspra de partea de jos a scaunului .Gura mea este de asemenea neajutorata o banda groasa de scotch fiindu-mi asezata pe gura .Ochii mei analizeaza locul unde sunt : O incapere inalta , slab luminata .Totul in jurul meu este gri fiind la distanta egala .Sunt in mijlocul incaperi .Mult prea departe de iesire .Nu stiu ce sa fac .Membrele mele sunt imobilizate , gura sa tip nu am si nici telefon nu mai posed .Nu mai este in buzunarul drept .Incep sa ma foiesc incercand sa ma eliberez .Rezultatul? Incheieturi rosii si usturatoare .Incerc sa-mi scot scotch-ul de pe gura folosindu-mi buzele si limba .Reusesc sa-l dezlipesc putin , insa este insuficient .Tot ce imi ramane de facut este sa astept sa vine cineva in incapere si sa aflu care este motivul pentru care ma aflu aici .Imi propun sa nu dorm sa fiu in alerta secunda dupa secunda .Sunt intr-o raza de lumina , una dintre putinele care intrau de altfel in depozit .Cel putin aici cred ca ma aflu .Intr-un depozit parasit .Sunt pierduta ...Nici nu stiu daca mai sunt in Londra ..Pentru prima data in viata mi-e frica .Am pielea de gaina si tremur atat din cauza frici cat si a racelii care s-a lasat peste hala enorma .Bluza mea de trening favorita nu mai e cu mine sa-mi tina de cald fiind acum imbracata doar cu maieul negru si stampt care mi l-am luat pe dedesupt .
Gata ... Am terminat sper sa fi multumita bibi pt tn l-am dacut .