Simt o lacrimă ba nu stai , mai multe ,cum îmi invadeaza fața când mă musca de gât extrem de dureros .Brusc s-a oprit ,ușa s-a auzit trantindu-se la pamant .Baiatul cu ochii verzi de la usa se uita nervos la cel care sta pe mine .Harry se indreapta cu pasi mari spre el si dintr-o singura lovitura il inlatura de pe mine si noua tinta este un perete ."Ce i-ai facut nenorocitule '' ? Intreaba Harry si îi da un pumn in mecla .'"Credeai ca nu te gasesc? " zice din nou Harry si ii mai da un pumn . Il tranteste pe barbat la pamant si il loveste repetat cu pumni in fata .Fața barbatului era plina de sange iar Harry continuă sa-l lovească .Imi duc mana la gura incepand din nou sa plang ."Harry '' tip iar el nu ma baga in seama ."Harry opreste-te " țip cu toata puterea .El si-a ridicat privirea spre mine si ma strange in brate eu avand mainile la piept .Imi saruta crestetul capului"Esti bine? " intreaba el in timp ce-mi prinde fata in mainile lui mari .
-D-da spun balbait
-Cum ai ajuns aici? Intraba in timp ce-mi ia capul si-l puna la pieptul sau .
-Nu stiu .zic eu inca speriata de ceea ce s-a intamplat .
-Cum ai ajuns aici? Intreb in timp ca ma pierd in ochii lui.
Imi prinde fata in palmele sale ''Iubito nu asta conteaza acum ,conteaza ca esti bine ,, zice cu o usoara blandetein glas in timp ce se indreapta spre buzele mele si ma saruta scurt ,nici nu am avut timp sa-i simt gustul .Isi ridica privirea spre obrazul meu "Oh doamne ce ti-a facut animalu ala? ''Intraba in timp ce-mi da o suvita de par dupa ureche iar eu imi cobor privirea spre pamant .Imi ridica barbia cu un deget se uita la obrazul meu vanat ,il mangaie usor abia atingand pielea apoi plaseaza in sarut suav si usor in locul vanataii ducandu-se la urechea mea ''Te iubesc " sopteste usor apoi continua cu buzele pana la gat apou se intoarce tot asa de incet pe maxilar unde saruta usor apoi ajunge la buzele mels s-i le lipeste ,sta un moment asa apoi incepe sa-mi framante buzele usor si pasional .E asa de dulce , felul in care ma saruta ma face sa vreau sa-l sarut in fiecare secunda , fiecare minut ,fiecare ora ,non-stop .Harry este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultimi 10 ani .Limba lui trage o linie imaginara peste buza mea inferioara ,facandu-si apoi loc in gura mea .Limba lui imi exploreaza gura in cautarea limbi mele ,iar acum ca a gasit-o a inceput al 3 razboi mondial .
-Te iubesc Harry .
-Te iubesc Roxana .
Gata si cu capitolul asta .scuze pentru greseli .