စျပီး Ro ပါျပီ ဟဲဟဲ……😁😁😁
“အစ္ကို… ခဏေလးပါ မရုန္းပါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းပင္ပန္းေနလုိ႔ပါ အစ္ကို႔ကိုဖက္ထားရင္ ပင္ပန္းတာေတြေပ်ာက္ျပီးအားရွိတယ္လုိ႔ ခံစားရလုိ႔ပါ…”
“မင္း…😏😏
ျပီးေရာ ျပီးေရာ သက္သာရင္ငါ့ကိုလႊတ္ေပး”“အင္း”
ကၽြန္ေတာ္ တေအာင့္ေနဖက္ထားတဲ့ သူ႔ကိုလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အိပ္ေနတယ္ အဲ့ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ကုတင္ေပၚ ေသခ်ာေနရာခ်ျပီး အိပ္ေစလုိက္တယ္….ကၽြန္ေတာ္အခုမွေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့အဲေကာင္ေလး ေတာ္ေတာ္ျကည့္ေကာင္းတာဘဲ အျမဲတမ္း ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕မွာဆုိ ျပံဳးရယ္ေနတဲ႔သူက
အျခားသူကိုၾကည့္ရင္တည္ေနတာဘဲ အသံဆုိ မာေနာတာဘဲ….
ဒါေပမဲ့သူကၽြန္ေတာ့္ကိုေျပာရင္ ေလသံကေပ်ာ့ေနတာဘဲေအာ္ ဒါနဲ႔ဒီေန႔ Yi Aww ကိုေျပာတာ ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေၾကာက္မိတယ္…...
ငယ္ငယ္ေလးနဲ႔ေအာင္ျမင္တဲ့သူ႔ကိုျကိုက္တဲ့ ေကာင္မေလးေတြ ရွိတာကို ဘာလို့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘဲ ဖက္တြယ္ေနတာကိုလည္း အံ့ၾသမိတယ္………………….
ကၽြန္ေတာ္အေတြးမ်ားေနတုန္း သူ႔အေမ ဖုန္းလားမသိဘူးဝင္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းကိုကိုင္လုိက္တယ္…
“သား သက္သာလား မားတေအာင့္ေနထြက္လာခဲ့မယ္ သားရဲ႕ပါးက အလုပ္မ်ားလို႔မလာႏုိင္ေလာက္ေတာ႔ဘူး”
“ေအာ္အန္တီ Yibo အိပ္ေနလုိ႔ သားဘာေျပာေပးရမလဲ ခင္ဗ်”
“ေအာ္ သားသူငယ္ခ်င္းေလးဘဲ မျပန္ရေသးဘူးေပါ့”
“ဟုတ္ ဟို... အန္တီ လူနာေစာင့္အဆင္မေျပရင္ ကၽြန္ေတာ္ေစာင့္ေပးမယ္အန္တီမလာခဲ့နဲ႔ေလ မနက္ေစာေစာ မွလာခဲ့ရင္ ရတယ္ခင္ဗ်”
“အဲ့လုိဆိုသားအဆင္ေျပလား ေျပရင္အန္တီမလာေတာ့ဘူးေနာ္ မနက္ေစာေစာလာခဲ့လုိက္မယ္ေလ
ေက်းဇူးပါသား ရယ္ ေအာ္သားနာမည္က……”“Xiao Zhan ပါခင္ဗ်”
“ေက်းဇူးပါသား Xiao Zhan ရယ္”
Yibo အေမဖုန္းဆက္ျပီးခ်သြားတဲ့အထိ သူမႏိုးေသးဘူး ကၽြန္ေတာ္လည္း သူစားဖုိ႔ ဆန္ျပဳတ္ေလးရယ္ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ဒီညအိပ္ဖုိ႔ တကိုယ္ေရသံုးပစၥည္း သြားဝယ္ဖုိ႔ထြက္လာလုိက္တယ္……….