“ဒီမွာ ဒီနားနာသြားတာ”
ကၽြန္ေတာ္ႏွလံုးသားေနရာေလးျပလုိက္လို႔ အစ္ကိုရွက္ျပီးကၽြန္ေတာ္ကို ရိုက္ပါေလေရာ……“အစ္ကို တကယ္နာတာ မလုပ္နဲ႔ုလို႕”
“မွတ္ျပီလား ငါ့ကိုပမာမခန္႔လုပ္အံုးမလား”
ကၽြန္ေတာ့္ကိုရိုက္ေနတဲ့ အစ္ကုိ႔ကို လက္ႏွစ္ဖက္ခ်ဳပ္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲထည့္ထားလုိက္တယ္…….
“အစ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေလ အဲ့ေန႔ကိုအျမဲသတိရေနတာ…...ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူကိုမွမနမ္းဘူးဖူး အစ္ကိုက ပထမဆံုးဘဲ တခုေလာက္ခြင့္ေပးပါ အရင္တေခါက္က မၾကည္ျဖဴဘဲရလုပ္ခဲ့တဲ့အနမ္းကို ဒီတစ္ေခါက္အစ္ကို ဆီက ခြင့္ေတာင္းျပီး တရားဝင္နမ္းခြင့္ျပဳေပးပါေနာ္……”
Yibo တစ္ေယာက္ကၽြန္ေတာ့္ဆီက အေျဖမေစာင့္ဘဲ သူ႔ရဲ႕ပါးလႊာတဲ့ႏႈတ္ခမ္းပါးထက္ကို ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္း ကအနမ္းနဲ႔ထပ္တူက်ေစခဲ့တယ္……….
(ဒန္ ဒန္႔ ဒန္……….)စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ၾကာသြားေတာ့ အစ္ကိုဆီကအသံေသးေလးထြက္လာတယ္…
“အင့္ … ဖယ္ေပးအံုးကြာ အသက္ရွဴၾကပ္လာျပီလုိ႔”“sorry အစ္ကို ကၽြန္ေတာ္အစ္ကုိ႔ကို ထိလုိက္တာနဲ႔ သတိခဏခဏလြတ္သြားတယ္”
“ဖယ္ အိပ္ေတာ့ လူနာကလူနာလုိမေနဘူး မနက္ငါရံုးသြားရမွာ ေတာ္ၾကာအလုပ္မလုပ္မႏုိင္ဘဲ ဂါေနလုိ႔ စာရင္းမွား လုိ႔ရွိရင္ မင္းတာဝန္ယူမွာမုိ႔လုိ႔လား”
“အစ္ကုိ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္မွာကူေပးပါလား ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းလုပ္ရတာ ပင္ပန္းတယ္ ေနာ္ ကူပါလားလုိ႔”
“မဟုတ္ဘူးေလ ငါကူညီခ်င္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ အစ္ကိုကငါ့ေက်းဇူးရွင္ေလ အစ္ကိုကိုကူညီမွ ျဖစ္မွာေပါ့”
“အင္းပါ ကၽြန္ေတာ္ကသေဘာထားၾကီးပါတယ္ Bro Wang Yal ကိုဘဲကူညီလုိက္ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္တည္း ၾကိဳစားရမွာေပါ့ တခုေတာ့ရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ယူျပီးသြားရင္ အစ္ကို ကၽြန္ေတာ့္ဆီကိုဘဲလာရမွာ မျငင္းနဲ႔”
“ေအးပါကြာ ေနာက္ကိစၥကိုေနာက္မွစဥ္းစားအခု အိပ္ေတာ့”
“အင္း အစ္ကုိလည္းအိပ္ေတာ့ေနာ္ Good Night!”