På en skola någonstans

43 1 0
                                    

Klass 6B skulle ha mattelektion, det var precis som det brukade vara innan en lektion skulle börja, några satt och pratade i ett hörn, några kastade saker på varandra och några bara satt på sina platser och hade tråkigt. När dörren öppnades skyndade sig alla eleverna att sätta sig på sina platser. Men det var inte deras lärare som kom in, det var Jessica i klass 9B. Hon satte sig bakom katedern. Det blev helt tyst i rummet. En av eleverna på främre raden bröt tystnaden och frågade: "Var är vår lärare någonstans?". Jessica reste sig upp och satte dörren till förrådet där man förvarade pennor och linjaler och sånt på glänt. Några elever flämtade till när en liten ström av blod sipprade ut ur förrådet och bildade en pöl på golvet. Åter igen blev det tyst i rummet. En låg röst sade: "Är det...?". Jessica nickade och ett leende spred sig i hennes ansikte. Men det var inget trevligt leende, det var ett skadeglatt leende. "Nu har jag tyvärr avslöjat mig", sade jessica "Så jag måste göra så här, tyvärr". Hon skarattade lite och tog fram en motorsåg från under katedern. Klassrummets väggar var röda av blod när hon lämnade det en timme senare.

Samtidigt hade läraren i klassrummet bredvid hört motorsågsljuden och skriken, så han bestämde sig för att gå till rektorn. Rektorn satt i sin stol som vanligt, när läraren kom in och berättade vad han hade hört hade rektorn svårt att tro honom. Till slut kom dem fram till att de antagligen hade sett någon film med motorsågar och skrik. Men precis när läraren skulle gå föll rektorn plötsligt av sin stol. Läraren vände sig om för att se vad som hade hänt. När han kikade in bakom skrivbordet såg han ett stort blodigt sår mitt på rektorns rygg. Då hörde han en motorsåg gå igång. Han vände sig snabbt om och såg Jessica i 9B som höll i en stor, blodig motorsåg. Hon svepte snabbt fram till honom, då kände han en outhärdlig smärta i magen. Han tittade neråt för att se vad der var, Jessica hade tryckt in motorsågen i hans mage, läraren tittade upp på Jessica och såg att hon hade ett nöjt uttryck i ansiktet. Plötsligt kände han hur smärtan i magen avtog och såg hur Jessica höll upp en näve med tarmar framför hans ansikte. Jessica höll upp motorsågen framför hans huvud, sedan kände han hur dett högg till i huvudet, han var död.

Världen ska bli min!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora