Den stora dagen var här, Jessica kunde knappt vänta tills hon skulle få gå till skolan. Det kändes som om det tog en evighet att göra sig i ordning inför skoldagen. När det äntligen var dags att gå till skolan blev Jessica överlycklig, det här skulle bli en av de viktigaste dagarna i hennes liv.
När det ringde in och alla hade satt sig på sina platser kom läraren in. Det var en lång man med rutig skjorta och ett par runda glasögon. När Jessica klev upp från sin bänk och ställde sig framför honom såg han väldigt irriterad ut. "Vad vill du då?", sade han surt och blängde på Jessica med en irriterad blick. "Det här!", utropade hon triumferande och drog fram en kniv ur den ena byxfickan. Innan läraren hade hunnit reagera stack hon kniven i magen på honom. Han föll ihop på marken. "Jaha", sade Jessica. Alla eleverna stirrade på henne. "Vilka vill hjälpa mig med att ta över världen, och ta död på lite fler?", sade Jessica och log. Ingen svarade. "SVARA!", röt Jessica. En pojke i den bakre delen av klassrummet räckte upp handen. "Ja", sade Jessica trött. "Vi kan väl inte döda folk!", sade pojken argt. Innan någon hann hindra henne hade Jessica tryckt upp honom mot väggen och hon pressade kniven mot hans strupe. "Nå?", sade Jessica och tittade allvarligt på honom. "Eeh...j...jo, jag kan hjälpa dig.", svarade han. "Bra!", sade Jessica och gick tillbaka till platsen hon hade stått på innan. "Ni andra, då?", utbrast Jessica och svepte med blicken över klassrummet. "Jag kan hjälpa dig.", sade en svag röst i någon av de bakre raderna. Resten av klassen nickade. "Då är det bestämt!", sade Jessica och log ett stort leende.
Efter ett litet samtal i klassrummet gick hela klassen ner i skolans källare där Jessica hade sitt hemliga vapenförråd. Där utrustades alla elever med vapen innan Jessica skickade upp dem ur källaren för att de skulle döda alla lärare. Inom en timme hade alla eleverna samlats på skolgården. Där konfiskerades alla mobiler och Jessica höll ett tal om hur de skulle ta över världen och hur hon ville att den skulle bli. Sedan fick alla elever gå tillbaka till sina klassrum där de fick säga vad de tyckte om Jessicas ideer. De som inte gillade dem skickades ner i källaren där de blev avrättade av Jessica, som passande nog hade satt på några låtar från melodifestivalen som hon lyssnade på medan hon avrättade elev efter elev. Den dagen fick alla var sitt vapen när de gick hem.