Prvi dio

242 22 14
                                    

**

"Whoa. Polako Michael." rekao je Luke te me ponovo polegao na krevet nakon što sam se krenuo ispraviti.
"Gdje sam ja?" upitao sam zbunjeno te nekoliko puta trepnuo očima da mi se priviknu na svjetlo.
"Lezi i miruj. Ash, odi po doktora."
"Idem."
"Što se dogodilo?"
"Onesvjestio si se. Sva sreća pa se nismo udaljili daleko od bolnice kad se to dogodilo."
"Što ja radim u bolnici?"
"Ne sjećaš se što je bilo?"
"Ne."

U tom se trenutku Ash vratio sa doktorom. Polako sam se krenuo ispraviti nakon čega me Luke opet zaustavio.

"U redu je. Pustite ga."

"Hoće meni netko reći što se događa?"
"Čega se zadnjeg sjećate?" upitao me doktor upirući mi ono malo svjetlo prvo u jedno, a zatim i u drugo oko.
"Bio sam kod dečkiju jedno vrijeme nakon čega smo izašli van u obližnji klub i to je praktički zadnje čega se sjećam."
"Vratit će vam se sjećanje ubrzo. To je samo kratkotrajna nuspojava droge koju ste konzumirali, uključujući vrtoglavicu i padanje u nesvijest nakon što djelovanje malo popusti."
"Kakva droga? O čemu vi pričate?"
"Michael, ne laži. Pronašli smo ovo u džepu tvoje jakne."

Pogledao sam u Ashtona prvo pa u doktora koji je držao malu plastičnu vrećicu sa nekom bočicom i dvjema tabletama u njoj.

"Ovo je relativno nova droga gospodine Clifford. I to vrlo opasna."
"Za ime Božje. Ne drogiram se i prvi put vidim te tablete." rekao sam glasnije malo pazeći da se ne izderem na njih jer smo ipak u bolnici.
"Zašto su onda bile kod tebe?"
"Ne znam Luke. Prvi put ih vidim. Ozbiljno vam govorim. Pitajte Elly. Ona će vam sve reći."

Pogledao sam u njih dvojicu nakon što je doktor završio zadnje pretrage i otišao van iz sobe. Imali su neke čudne izraze lica dok su gledali u pod.

"Gdje je Elly? Neka mi netko odgovori."
"Hoćeš ti Ash ili da mu ja kažem?"
"Bilo tko samo mi recite gdje je."
"Ona je...."
"Što Luke? ŠTO?!?"
"U komi."
"MOLIM?"
"Da. Postoji šansa da se ne probudi iz nje." promrmljao je tiho nakon čega su me obojica pogledali sa sada tužnim izrazima lica.
"Vodite me kod nje. Odmah."

Nespretno sam sišao sa kreveta jer mi se još uvijek malo vrtilo u glavi te se uhvatio za Lukea.

"Lezi Mikey. Odvest ćemo te kasnije kod nje."
"Dobro. Naći ću ju sam onda."

Pustio sam ga te krenuo van iz sobe.

"Idi ti s njim Ash. Ja nam idem donjeti nešto za jelo.

Protresao sam malo glavom nakon što mi se opet zavrtilo te se uhvatio za zid.

"Polako. Drži se za mene samo. Nije daleko. Brzo ćemo doći do nje."
"Ash...ja stvarno nemam pojma što se događa."

"Objasnit ćemo ti sve kasnije."
"Reci mi sada. Želim znati."
"Stigli smo."

Polako sam ga pustio te se oslonio do prozora kroz kojeg sam mogao vidjeti unutrašnjost sobe.

"Isuse...Elly..." prošaptao sam tiho te se rukom oslonio na zid.

Nepomično je ležala na bolničkom krevetu prikopčana na sve moguće aparate koji su joj pratili stanje i održavali ju na životu. Njezino predivno anđeosko lice bilo je prekriveno masnicama i porezotinama od kojih su neke bile čak i zašivene.

"Što joj se dogodilo Ash?"
"Udario ju je motociklist nakon što je izjurila iz vašeg stana."
"Zašto bi to napravila? Ne razumijem."
"Vraćala se nazad odnekale i vrata vašeg stana je otključana. Ušla je unutra, našla tebe i neku zajedno u krevetu."
"Što si rekao?" rekao sam zbunjeno te okrenuo glavu prema njemu.
"Spavao si s nekom ženskom. Prevario si ju Michael. Tu ste se dobrano posvađali, a ona je pokupila svoje stvari i pobjegla iz stana. To je sve što si mi ti ispričao."
"Ne....ja..."
"Čak si i mislio da je mrtva Michael. Vidio si kako su pokrili onog motociklista i pomisli si da je to ona."

Što si to napravio? Mogao si ostati bez svoje najbolje prijateljice, bez ljubavi svog života. Kretenu. Debilu. Idiote.

"Michael...."

"Pusti me Ash."
"Idi kod nje u sobu."
"Ne mogu."
"Njezina mama želi da uđeš."

Otpuhnuo sa te se nekako natjerao da uđem u sobu.

"Mikey...."

"Tako mi je žao..." rekao sam tiho te pustio suze iz očiju jer ih više nisam mogao zadržavati.

Ustala se sa stolice te došla do mene i zagrlila me.

"Stvarno mi je žao."
"Ne ispričavaj se. Nisi ti ni za što kriv."

Kako može govoriti da nisam kriv kad jesam. Da nisam spavao s onom ženskom, sve bi bilo u redu i Elly ne bi ležala ovdje. Ali ne, morao sam ja bit kreten i prevariti osobu koja je trpila sve moje ispade i koja je zarobila moje srce.

"Ostavit ću vas same."

Everything I Didn't Say [Long Way Home - Part 2]Where stories live. Discover now