1.

111 7 20
                                    

Г.Т. Неутрал

- Казвай къде се намира! - чуваха се виканиците в една от стаите. Там беше едно момче заедно с младежа, който беше завързан за стола.

Завързаният погледна към човека и се усмихна.

- Нищо няма да ти кажа. Прави каквото искаш! - извика чакайки реакция на по-малкия.

По-малкият заби силно ножа в стомаха на завързания. Чувайки писаците му, той се чувстваше по-добре и знаеше, че ще получи отговора по-бързо.

- Добре, добре. Южна Корея. Там са двамата. Вилата им се намира в близост до стара сграда в краят на града Сеул. - каза завързания като вече не издържаше болката.

- Само те двамата ли? Аз искам да знам на всичките локациите. - каза по-малкия като се усмихваше.

- Братът на онзи е в Австралия. Един от най-добрите му приятели е в Япония. Заедно с жената си оправляват бандата на Крис. - каза завързаният.

След като свърши всичко, завързаният беше убит, а момчето стоеше и се усмихваше. Но знаеше ли, че в момента е наблюдаван от някой. Наблюдаващият се отдръпна и звънна по телефона.

- Сеул, Южна Корея. Сидни, Австралия, Токио, Япония. Това са градовете сър. - каза момчето, което наблюдаваше.

- Отиди в Южна Корея. Там намери Канг Санг-Хи. Щом намериш нея, ще намериш и Чои. - каза шефът му.

- Дадено.

Здравейте на всички! Най-накрая успях да я кача! Кажете ми в коментарите дали искате да я продължа или да измисля ново начало. Този път обещавам, че ще се опитвам да съм по-активна. Също така очаквайте нови истории от мен скоро! Чао на всички и до следваща глава.

П.С. Ако има грешки, извинявам се.

И Алис изчезва!





Gone: The New PageWhere stories live. Discover now