8.

38 2 1
                                    


Г.Т. Еунбин

С Мин стояхме близо до летището и чакахме Феликс да вземе колата от паркинга. След минути, той дойде и ние се качихме.

- Сложете си и двамата коланите. Ще трябва да карам бързо. - каза Феликс.

- Защо? Какво е станало? - попитах аз.

- Йеун е избягала.

- Моля?! Как така?! - извиках аз.

- Не знаем. Хубавото е, че знаем къде се намира Минхо.

- Къде?

- Хонг Конг. В главната сграда на Хоши.

- Нека позная, Йеун е там, нали?

- За сега така мислим. Със сигурност ще има и други.

Г.Т. Минхо

- Нищо няма да ти кажа. - казах аз.

- И онзи казваше така, но най-накрая ми изпя всичко. - каза Дае.

- Аз не съм като него. Прави каквото искаш, скоро ще те намерят.

- Знам и това е ще е точно по плана ми. - каза той усмихвайки се.

- Мислиш, че не знаят за това ли? Не бъди сигурен. Все пак не са тъпи колкото теб.

- Ако не си разбрал досега, това ми е плана, нищо и никой няма да може да го промени.

- Само гледай и се учи. Повярвай ми, ще бъде лесно да те прецакат.

Г.Т. Чанхи

- Супер, първо Минхо изчезва, после Йонг изкочи отнякъде, а сега и Йеун е избягала. - извика Санг обикаляйки наоколо.

- Аз не съм виновен, че вие сте в опасност. - каза Йонг гледайки към Санг.

- Поне знаем, че Йонг е все същия тъпанар, а Минхо се намира в Хонг Конг. - казах аз.

- И аз те мразя Чанхи. - каза Йонг.

- Те двамата винаги ли са така? - попита Да-Еун гледайки към Санг.

- Да беше ги видяла преди? Тея двамата не спираха да се борят и да спорят. Направо не се търпяха. - каза Санг.

- Щом казваш. - каза Да-Еун усмихвайки се.

- Както и да е. Ще изчакаме Феликс и ще започнем с целия план. - казах аз.

Здравейте на всички! Това е новата глава! Какво мислите, че ще стане нататък? Дали ще намерят Минхо или нещо друго ще стане? Чао и до следващата глава!

П.С. Ако имам грешки, извинявам се.

И Алис изчезва!






Gone: The New PageWhere stories live. Discover now