2.

65 6 8
                                    


Г.Т. Да Еун

- Да Еун, трябва да говорим. - чуваше се гласът на Е Ун Ха, която се поддаде от вратата.

- Влез и какво става? - попитах като погледнах към нея.

- Виждала ли си Минхо? - попита тя и аз се огледах наоколо.

- Беше тук преди малко. Хм, това е странно. Може да е отишъл при Мина. - казах аз.

- Звъннах ѝ, ама тя не ми отговори. - щом чух тези думи веднага станах от стола си и звъннах на Мина.

Е Ун Ха беше права. Тя наистина не вдига. Хванах си ключовете за колата и излязох навън. Влязох в колата ми и започнах да карам до вкъщи. Щом стигнах, отключих вратата и влязох.

- Мина! Мина! Къде си? - извиках аз очаквайки отговор.

- Мамо! - щом чух гласът ѝ почнах да се оглеждам наоколо.

Знаех, че нещо е станало. Щом видях къде се криеше веднага я прегърнах и се усмихнах.

- Защо не вдигаше телефона си?! Знаеш ли колко се разтревожих за теб!

- Не знам къде е. - каза тя оглеждайки се наоколо.

- Къде е баща ти? - попитах аз гледайки към нея.

- Няма го...

- Как така? - попитах аз.

- Мамо, тате беше отвлечен от някакви мъже.

Здравейте на всички! Това е новата глава и дано да ви хареса. Дали Мина се шегуваше или не се? Какво ще стане нататък? Това от мен за сега. До следващата глава.

П.С. Ако има грешки, извинявям се.

И Алис изчезва!

Gone: The New PageWhere stories live. Discover now