5.

51 4 19
                                    


Г.Т. Да-Еун

Пристигнахме в Корея и чакахме Хюн-Джун да изскочи, за да ни закара до вилата. Мина щом видя Хюн-Джун започна да бяга при него за прегръдка.

- Хюн-Джун!! - извика тя прегръщайки го.

- И аз се радвам да те видя Мина. - каза той прегръщайки я.

- Всички ли са във вилата? - попитай аз.

- Да, всички са там. - каза Хюн-Джун гледайки към мен.

- Ае и Бо-А са там, нали? - попита Мина.

- Да, скоро и Мин ще дойде. - каза Хюн-Джун и Мина се усмихна.

- Еунбин и Феликс ще идват? - попитах аз.

- Отначало искахме само Феликс, но не можем да оставим Еун сама да се грижи за себе си. Все пак скоро ще си имат дъщеря. - каза Хюн-Джун.

- Да. Дано Еун да не забърка с някакви глупости, че вече направо я удрям. - казах аз и той започна да се смее.

След около 15 минути бяха вече на вилата. Аз взех багажа, но после Хюн-Джун ги взе от ръцете ми. Мина направо изтича вътре, за да види Ае и Бо-А. Санг и Чанхи излязоха навън и се усмихнаха щом ме видяха.

- Как мина полетът? - попита Санг и ме прегърна.

- Мина добре. - казах аз.

- Хайде да влизаме. Тъкмо ще говорим вътре. - каза Чанхи с усмивка и ние влязохме.

Г.Т. Мина

- Мина! - каза Бо-А щом ме видя и веднага ме прегърна. - Ти дойдееее! Ае идвай веднага тук! Мина е туккк!

- Скоро и Мин ще дойде. Поне така знам. - казах аз прегръщайки Бо-А.

- Супер. Ще си бъдем заедно. Ае!! Къде си?! - извика Бо-А. - Къде е тоя?

- Да не е навън? - помислих аз.

- Ела да видим. - каза Бо-А и ме хвана за ръчичка и излязохме.

Започнахме да обикаляме навсякъде, но не можахме да го намерим. По едно време се чу писък и ние двете веднага отидохме там и видяхме някакъв, който се опитваше да хване Ае. Ние двете веднага извикахме, за да привлечем вниманието му и той остави Ае намира и започна да гони нас. Щом беше готов да хване мен, някакъв го хвана за ръката и го заби в един камък. Човекът, който ни гонеше беше паднал на земята, а другият го гледаше и после погледна към нас.

- Добре ли сте? - попита ни той.

- Добре сме. Но-

- Ае! - извика Бо-А и тръгна към брат си.

Мъжът отиде при нея и погледна към Ае. Тъкмо щеше да каже нещо и чухме как вратата се отваря.

- Какво мислиш, че правиш тук?!

Здравейте на всички! Това е последната глава за днес. Такам..Кой мислете, че е непознатия мъж? Дали той ще бъде добър или зъл? Къде се намира Минхо и дали ще успеят да го спасят? Чао на всички и до следващата глава!

П.С. Ако има грешки, извинявам се.

И Алис изчезва!

Gone: The New PageWhere stories live. Discover now