Beyza okula gitmek için tekrar otobüs beklerken dün olanlar aklına geldi.

16 2 0
                                    

Otobüs gelmişti ve otobüse bindi otobüs boştu ve Beyzanur ikili koltuğa oturdu ve mavi gözlü yakışıklı Ali Beyzanur'un yanına oturdu bir kaç durak geçtikten sonra beyza'nın inmesi gereken durak geldi. Fakat Ali Beyza'yi indirmedi Beyza Ali'ye neden ona yol vermediğini sordu. Ali cevap vermedi Ali'nin inmek için olan durağı geldi. Ali Beyza'nın kolunu tuttuğu gibi otobüsten aşağıya indirdi. Beyza Ali'ye "Neden beni burda indirdin"dedi. Ali bu sefer Beyzanur'a döndü ve seni benim için özel olan bir yere götürüyorum dedi Beyza Ali ye bir şey diyemedi. Çünkü onu çok seviyordu. Beyza baya sürüklendikten sonra Ali durdu işte burası benim için en önemli en özel yer dedi. Beyza şaşırdı ve Ali'ye burası neresi böyle hem okula gitmem gerek dedi. Ali Beyza'ya döndü ve dediki ben işte tam burada en iyi dostumu kaybettim dedi. Beyza Ali böyle diyince üzüldü ve Ali'nin yanında kalması gerektiğini anladı. Ali çok üzgündü. Beyza bir şeyler yapması gerektiğini anladı ve bir plan yaptı. Ali'ye hadi Ali gidelim bende seni bir yere götürücem dedi.Ali şaşırdı "neden ne oldu daha demin okula gitmem gerek diyordun şimdi ne oldu" dedi. Ali'nin kolunu tuttu ve bir taksiye bindiler adama yol tarif etti ama Ali oranın neresi olduğunu bilmiyordu. Taksiden indikten sonra Beyza Ali'yi bir parka götürdü . Ali Beyza'ya buraya neden geldiklerini sordu. Beyza işte burasıda "senin gibi benimde en iyi dostum bana sırt çevirdi bu acıyı tek sen çekmiyorsun"dedi. Ali bir anda Beyzanur'a sarıldı Beyza hiç düşünmeden ona sarıldı Ali beyzanur'dan özür diledi. Beyza neden özür dilediğini soracakken bir anda Ali lafa daldı ve "seni kolundan çekip bu kötü anılarını hatırlattığım için "dedi. Beyza güldü ve "sorun değil sonuçta aynı hissi sende yaşadın "dedi ve ikiside gülmeye başladı. Beyza'nın aklına okul geldi fakat çok geç kalmışlardı çünkü okul çoktan başlamıştı. Beyza acele toplanıp yola koyulurken Ali Beyza'yı tuttu ve ona söylemek istediği bir şey olduğunu söyledi. Beyza'nın içinde kelebekler uçuştu ve ne yapacağını şaşırdı Ali'ye döndü. Ali ona benimle çıkar mısın dedi Beyza sevinçten ne diyeceğini şaşırdı ve Ali'ye cevap vermeden kaçtı Ali arkasından Beyza'ya bekle diye bağırsada Beyza durmadı. Ali çok hızlı bir şekilde koşarak Beyza'ya yetişti Beyza'yı tuttuğu gibi çevirdi ve onu yanağından öptü. Beyza mutluluktan havaya uçtu ve Ali sorusunun cevabını alamadığını ve cevabını merak ettiğini söyledi. Beyza da Ali'yi sevdiği için teklifini kabul etti. Ali bir anda mutlu oldu ve üzüntüsü gitti geriye çok mutlu bir Ali kaldı. Beyza Ali'ye okula girmeleri gerektiğini söyledi Ali kabul etti ve okulun yolunu tuttular. Beyza'nın okuluna yaklaşınca ayrılmak zorunda kaldılar. Beyza bir anda geriye döndü ve Ali'ye bağırıp ona koştu Ali'nin yanına ulaşınca bir anda Ali'ye sarıldı ve kulağına "her şey için teşekkürler Alicim seni seviyorum dedi" yanağına bir öpücük kondurup kaçtı. Beyza okula vardı ve arkadaşları tenefüse girmiş onu bekliyorlardı Beyza koşarak sınıfa çıktı arkadaşları onu görünce neden otobüsten inmediğini sordular Beyza arkadaşlarına döndü "yerime geçeyim her şeyi anlatacağım" dedi. Kızlar sabırsızlıkla beyza'nın yanına doldular. Beyza her şeyi anlattı arkadaşları bu işin uzayacağını söylediler ve Beyza'yı mutlu görmek onlarda mutlu etti.

Her insan elbet bir gün aşık olur ama dostların yeri çok ayrıdır çünkü onlar dostlarını asla yanlız bırakmazlar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ilk aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin