neden Aladin Tae

7 3 0
                                    

Taeyi alayan sesini duyurken cok kotu oldum bende alamk istiyordum ama kendimi tutdum sonraa tae telfonu aniden kapatdi ...

Jimin : taeee neden kapadiyosun yaaa alo alo alooooooo tae offf:'(

Sonra kendimi tutamadim aladim cok aliyodum az kalsin sesimi ciqartigakdim diyerken tutamadim cikartmaq isdediyim anda arkamdan hizlaca azimi tutdu ve sonra kulama yaklasti dediki "sakin ol jimin" mende elimi hizlaca cekdim ve arkami dondum sizce kim ..

Jimin: t-taeeeee s-sen burda naryorsun neysin var burda ...

Taenin eleri titriyordu yüzü ben beyaz olmustu bende şoktaydim sonra kendime geldim taeye yaklastim ama taenin yüzü aşa doru eymisti birde yaklastim kucuk elimi taenin yuzune dokunub yukari kaldirdim birden gordumki taenin gozunden yas akiyo bende sokla onun yuzune bakarken birden tae hizliga beni ustune cekti ve elini belime koyub kucakladi cok sik kucakladi ve tae beni kucakliya kucakliya aliyodu sesini kesmiyodu...

Jimin:tae nolur alama bak benide alatiyosun lutfen yaaa sadece benu kucakla ama alama bak tutamiyorum kendimi..

Tae : jimin c-cok o-ozur d-dilerim seni kaybetmek istemiyorum lutfen benimle gel nolur seni seviyorum jimin..

Jimin : tae sacmalam aylem nolucak sen biraz nefes-..

Sozume kesti aniden beni cekdi yuzme bakib bana soyledki..

Tae:jimin sen benim olugaksin seni hic kimseye vermem anladimi sen benim olugaksin dedimse olugaksin ....

Jimin:tae b-ben b-ben nasil anatigami bilmiyorum ama ben erkeklerden hoslanmiyorum ama evet senden hoslaniyorum  özür-..

Tae : dilemeye itiyac yok jimin sen benim olugaksin..

Derken birde dudaimnan opdu cok sik opuyodu cikamiyordum dudakdan oyle yapiyoduki canim aciyodu ayniden cekilende birden dudami isirdi ve cekildim agidi agidan dayanamayib aladim...

Tae : c-cok uzgunum jimin seni cok seviyorum deliler g-...

Jimin : tae sadece sus cok agdi lutfen artik suz ben erkeklerden nefret ederim iniyomusun  ama ben senden nefret etmiyorum seni seviyorum ben yoongiyle evleniyorum o bir erkek yaaa tae bitdim ben bit-...

"Bitdim" derken asadan silah sesleri duydum veee taeyle yuz yuze bakim gozderimizi kocaman actik rengim ben beyaz olmustu kunki anemle babam asadaydilar ve anemle babama vurdular ikisinede mende deli oldum barmak istiyordum *aaaaaaaass!!!!!* hizliga tae gine agzimi tutdu ve benim sesimi duydular tae elimden tutdu beni pencerden indirmeknistiyodu yukari cika az kalmistilar taenin kucana dustum beni yere saldi karanik tarafa kactik orda saklandik ikimizde balkona baktik bizi ariyordular birden hizliga kafami arkaya cekdim taede beni arkadan kucakladi...

Jimin : t-tae a-a-anem b-b-babam onlar ö-öıduler b-benim h-hic kimsem yok ben simdi yoongiyle evlenigem ama yoongi baba soylediki benimle evlenmesen o zaman anen baban ve sen oldurucek dedi ama ben evet soyledim neden anemle babami oldurduler neden neden neden nedeeeeeeeeeeeen....mmmmm boruk tae nulur boruk..

Tae :ben var jimin lutfen barma yoksa benide oldurecekler ve sen yaniz kalib o surtukle evlenigeksin nolur barma seni yanız bırakmak istemiyorum nolur seni seviyoru artik suz jimin olsen olsen benimle birlikte olugeksin seni hic zaman birakmam o surtukle..

Jimin :ama ama ama t-tamam ama korkuyorum tae sana qerceklileri qonusmam lazim ...

Tar :ne konuda??lutfen burda konusamyalim haydi kacalim bizi bulmamistan once haydi jimin...

Tae benim kolumdan tutdu ve kaciyorduk ben tae soylemek istediyim sey ama evet ben erkelerden hoslanmam ama taeden hoslaniyorum """""kactimiz anda bir karanik bir yere geldik korkumdan taenin elini sikiyodum ama anem babam hayla aklimdan cikmiyodun içten aliyodum ben ama tae beni qolumu cekib hizlica ustune cekti birden tae bana bakar soyle dedi..

Tae:jimin korkma tamami ben senin yanıdayım korkma...

Bende hicbirsey soylemeden beni kucakladi bende onu sonra tae yine elemi tutdu bir yerler bulmak calisiyorduk birden karsimiza bir ev cikti cok buyuk evdi tae soylediki"hadi bakalim ama o evde bence insanlar yasiyor ama bit gitsek yardim etseler hem jimin senin karnin cok ac"ben sustum sadece basimi yeledim yaklastik kapiya ve kapiyi doduk birden erkek acti kapiyi bizim yuzumuze bakib sok oldu bize soylediki"sizde kimsiz bu haliniz ne sizin hadi iceri girin hadi"biz girdik iceri ve bize soyle dedi "sizin isminiz ne nerden geliyosunuz ve napiplar size ve bu haliniz ne sizin"ben taenin yuzune baktim tae konusma basladi"sey benim ismin Kim Taehuyug bu da benim sevgilim Park jimin"sokla bize bakiyodu be bize yaklasidi söyle dedi"kecin oturun siz bisyeler ketirigem ve anlatirsiz"ikimizde basimizi saladik ve bize yimekler getidi ve elbiseler getidi sonra soyle dedi"benimde ismim Kim sokcin evet bende bir gayim sevgilimin ismide Kim Namjoon du siz bakmayin bana yimenizi yiyin sonra gidim yikanirsiz ve onlar giynirsiz" ikimizde aya kalkdik ve tsk etdik ...

Arkadaslar insallah beyenirsiz sizleri cox seviyorum iyi gunler

Saranheeee♥♥♥♥

jimin: Ne kadar iyi bir insanlar

Asla Seni Bırakmıygam VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin