"Jimin:ala yazdim hamisini tae ta bezdim senin elinen ta basimnan cehenem olda ne istiyirsenki menen eh senin kimi serefsiz insa olmasa bu heyatda yaxsi olar tae""Tae:ne basa dusmedim cirdan heee bide deee "
"Jimin:basa dusmek ucun bas lazimdi ama o sende hardan oda yoxdu sende "
"Jimin:ta senin elinen bezmisem deyirem tae bide mene cuce deme admin esebinle oynuyursan tae"
"Tae:mene bax jimini menim esebimle oynama ne deyremse onuda eliyesen"
"Jimin:yox tae elemiyecem "
"Tae:Ne dedinsen"
"Jimin:esitiyinkimi Kim Taehuyunq"
"Tae: elemi oldu jimin sen indi gor neyniyirem seni "
Elimi tutdu ele six tutdu ki elime az qalsin qan siza elimi hiss eliye bilmirdim
"Jimin:neyniyirsen elimi bira agriyir eleme tae ağğğ tae elimi birag his ede bilmirem elimi"
Taehuyunq meni esitmirdi ozu bilerekimi esitmirdi yoxsa basqa biseymi ama bilmirdimki meni hara aparirdi elimi six tutdu ve meni harsa aparirdi
"Jimin:hara apariarsan tae neyniyirsen senen deylem cvb verdeeee hara aparirsan meni agriyir qolum burax elimi yaxsi baxista neynedimse bir sans ver me bu axirinci sans olsun nolar bagista esitmirsen meni taeeeeee"
"Tae:sesini kes sene cox sans verirdim busefer vermiyecem herseyi sen eledin gunah sendedi ve agzini yum sakit dur qişqirma "
Taeye ne qeder deyirdim biraxmirdi meni getidi tualete ama niye getidiyini bilmirem
"Jimin: neyşimiz var burda xestesen sen burda nesimiz var bizim neynemeye calişirsan"
Elerimi ikisinide goturub qaldirdi yuxari ve uzume yaxinlasti dediki tae
"Tae:jimin dodaqlarin sexsidi ama ozun cirkinsen"♡♡
"Jimin:Ne?Ne? Sen gicsen birax meni elini cek xayis eliyirem ne disen eliyerm bice meni birax"
"Tae:jimin sen heqi cox gicsen meni gic insanlardan nifret edirem"
"Jimin:senin kimi insanlar heee sjsjsjsj ag elim agriyir birax taa tae"
"Tae: ne dedin sen "
Tae eseblesib ustume tada yaxinlasirdi tada yaxinlasir ve dodagimnan opur sora bogazimi opmeye calisirdi ama elim cox agriyirdi sora dodagimi pis distemeye basdadi
Mende eseblesib taenin xayasina bir tepiy ve yixitdim yer sora dedimki
"Jimin:tae bic fak you tae sene gozdemezdim mene uzag dur tae"
"Tae: jimin gozde bagista ozumu itirdim nolar bagista jimin ;;;;jimiiiiiiiiiin?????"""""
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Seni Bırakmıygam Vmin
Fantasíaselamlar ben bur en cok tae yene jimni sihib edoyom ve onun hikayelerini yazoyorum bu kadar gorusmek uzere♥♥♥