Anem:sey olum her neyse sana ayit diyil hadi git odana ...
Bende aneme tamama soyliyib yalan uydurdum ben aneme yalan soyledimki neden babala kavga ediyo diye bilmek istedim sonra kapiya doru geldim anemden babami dinledim anem soyle dedi...
Anem:sen derildinmi cucuguk bir coguku nasil biriyle evlendirirsin o hayla coguk ve yongi denen adam yuzune bakarken goruyorki serefsin
Ben aneme kulak astimda ve sok oldum gozumden yas akiyodu sonra anemin yuzune bakdim anemde benim yuzume bakim sok oldu delirdi..
Jimin : ne e-evlenmekmi o-ozde y-yongiyle b-bunu bana nasil ama nasil yaparsiniz ane baba sizi asla af etmiygem..
Anem : dur olum sandin gibi diyil sen asla o surtuke vermem sende nefret ediyorum sunju ..
Ama anem beni cok ama cok seviyordu ben anem qiyamadim ama babam vermek istiyodum meni o surtuk yoongiye odama gordim cok aladin sonra aklima tae geldi ve taeye mesaj atdim..
(Wassab konusmlari)
jmn=selam tae burdamisin kendimi cok kotu hisss ediyorumGoruldu..
(V)=selam jimin noldu neden kotu hiss ediyosun yoksa sana biseymi yaptilar..
Jmn=daha kotusu benin zorla evlendiriyolar tae:'( biliyomusun kiminle yoongiyle tae o surtukle beni evlendiryolar:'(
(V)=hayirb olmaz bu ruya uyanmam gerek hayir bu bir ruya jimini ruya bi bir...
Jmn=sen delirdimi ruya diyil qercek tae offf :'(
(V)=hayir jimini seni hic kimseye vemiygem sen benimsin jimin geliyorum seni kacirma o surtukle seni evlemeye izin veremem...
Jmn=hayir tae seni istemiyorum incitsinler baba insani cok kotu dove hayir istemiyorum tae..
(V)=jimin sen hala coguksun baba beni dovse bile sen benim yaralarimi sakaltiyon lan olsem bile seni o surtuk yoongie veremem jimin seni kacirtigam..
Jmn=dusunugem tae cok korkuyorum tae beni 5 takika bekle babam geliyor odaya..
(V)=eger sana bisey yapsa jimin bilmem babandi ordada babani oldudurum seni qoymam kilina bir zarar gelsin..
Jmn=tae babam bana hic bisey yapamaz telini kapatiyorum sonara yazacam geliyor babam seni cox seviyorum arkadasim..
(V)=bende seni arkadasim ..
Birden babam girdi odama ve siyle dedi ..
Babam :olum konusa bilirmiyiz cok citdi bir haber..
Bende yuzumu otarafa cevirdim ve soyle dedim ..
Jimini : hayir istemiyorum senile konusmak yuru git basimdan senden nefret ediyorum bikdim tukedim baba artik neden beni o surtukle evlendiri yorsun...
Babam:bir derin bir nefes ala sana soylugem.
Jimin:tamam doru yaaa bir nefes aliyim nefes almagin sirasimi baba bana ihtiyagin yok yuru git basimdan ..
Babam:jimin sen eger evlenmesen senden beni aneni ve bir tane erkek vardi ismi T harifiyle basliyodu senin arkadasin oldunu soyledi..
Ben sok oldum ve dusunduyum kisi olmamasini soyledi..
Jimin:h-hayir b-baba I-s-ismi T harifiylemi basliyo .
Baba :evet neden tekirleyerek tekirleyerek konusuyosun..
Jimin:h-hayir h-hayir o-olamza ismi Kim Taehuyungmu baba..
Babam:evet doru oo ..
Jimin=baba sen beni hic zaman erkeklerle birkamazdin evlenim
Babam:anen icin benim icin kendi icin ve tae icin olum
Jimini kiskirarak aladi ve telifonu goturub taeyle konusmak istedi tae telfonu goturub "alo" dedi sonra jimini taenin senine kulak asti biraz rahatladi...
Jimin:baba cik disariya
Tae :jimin noluyo imisin alo
Babam:tamam
Jimin:tae uzgunum evlenigem ve evlenmek zorundayim..
Iyce ben taeden hiskaniyordum taeye qaliba asiktim..
Tae:h-hayir olamaz jimini beni yaniz birnam ben seni seviyorum jimin ben sana asim jimin nolur gitme neden neden seni kacirmami istemiyorsun...
Jimin:tae ben evlenmesem senide babamida anemide oldurcegini soyledi bende seni seviyorum tae ama kacirirsan seni oldurucek tae evet ben soyledim benim kizlardan hoslaniyorum ama nedese senden hoslaniyorum tae sana asikim tae bu son elvidamiz olsun...
Tae :ne ne seni icin ben feda ederim jimin ben seni seviyorum jimin asla ama asla seni birakmiygam sen gorursun jimin..
Jimin:tae ne napigaksinki hic bisey yapmiygaksin alo alo alo tae burdamisin hayir olmaz tae beni atdin gitdinmi hayir tae burda oldunu soyle nolur ..
Ama tae telfonu kapatmamisti oylece jimin sesini qulak asti ve birden gozunden yas akti ve alama basladi jimin ide bunu duydu ve sok oldu
Jimini:ne sen aliyomusun hayir alam tae cevab ver nolur taeeeeeee!!!!! Offffff taee..
Evet arkadaskar inanirimki cok seversiniz insallah ve sizleri cok seviyorum ♥♥♥
Tae bir ajanmi oldu sicede
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Seni Bırakmıygam Vmin
Fantasiselamlar ben bur en cok tae yene jimni sihib edoyom ve onun hikayelerini yazoyorum bu kadar gorusmek uzere♥♥♥