beni öpmesen olurmu tae

9 4 1
                                    

Jin:sizin haliniz ne boyle ve siz kimsiz herseyi bana anlatin isterseniz..

Taeyle ben yuz yuze baktik ben dedimki "sen soyle" taede"tamam"dedi

Tae:sey bu benim sevgilim-

Taenin qolunan cimdik atdim tae dudanibdistedi sonra taenin qulana soyle dedim"ya sen ne yapan calisiyosun biz evli diyliki"tae dedi"ama sen bana soyle dedin ki senden hoslaniyorum seninseviyorum soylemedinmi "taeyle kavga ediyoduk jin acosi bize soyle dedi"yaaa cogukla kavga etmeyin siz bana her seyi anata bilirsinizmi"taeyle niz sustuk ve"ozur dileriz tamam soylugem" "ya ozur dilmede soyle"

Tae:sey biz sevgiliyik ve evli diylik sadece bir birimizle hoslaniyoruz sadece jimini sevediyi bir erkeke veriyorlardi o erekekin ismi yoongiymis bizim eski arkadasmiz yani benim jimiye soyle demis "sen benimle evlenmesen senide taenide anenide babanida oldureceyik"ama jimin evet dedi aylesi icin ve benim icin ama yoongi jiminin anesiyle babasini oldurudu bize silah sesi duyuga qostuq ve bura geldik ve sizinlede konusuyoruz cok iyi bir insansiniz..

Jin:ne ne ne ben sok yani canlarim benim siz ikinizinde kalagak yer yok ona gorede bizimle kaliyosunuz ve tsk editorum zefkle coguğum..

Taeyle ben yuzumuzu guldurduk ve yine tekrardan tsk etdik ...

Sonra ben dus aldiktan sonra   ciktim disari biraz hava alim birden arkami dondum taeni gordum tae ustume yaklasiyordum ve uzumu cevirdi arkadan kucakladi beni ve soyle dedi...

Tae:üsümüyormusun jimin...

Jimin : hayir üsümuyorum künkü beni sen kucaklıyosun ondan usumem...

Tae : oylemi tamam boylede kalalim jimin sana bisey soyliyim ..

Jimin : efendim soyle ??

Tae: sen bana soyledin yaaa sana bisye soylemem gerk soyle diniyorum..

Birde aklima geldi ve utandim soylemek istiyorum ama bir yandan istemiyorum ama söylügem..

Jimin : sey tae soylemek istediyim sey yani sey nasil anatigami bilemiyorum ama soylemek zorundayim senden h-hoslaniyorum vee s-seviyorum..

Tae : skskskksks yaaaa jimin bunu ben biliyordum  bende seni cok ama cok seviyorum jimin o kadar seviyorumki asikim sana deliler gibi icimden sey seni öö-???

Diyerken arami dondum kucuk elermi taenin uzune qoydum ve öpdum dudakdan oyle yumusaktıki daynamiyorum ama birden cekildim tae yuzume sokla baktı dayanamayib hizliga dudamdan opdu ve öpusme basladik tae dudami cok eziyordu oyle yapiyorduki insanin içi yanıyordu birden taenin karninan cimdik atdim oylece cekildi..

Tae : yaaa guzelim cokda guzel öpuyordum dayanamadim cokmu incitdim senile yatakta napigam cok hizliga pesmi edigeksin ..

Jimin : ya tae acitiyor ne soyluyorsun evlenim senile yataqda hic zaman pes etmem ama incitse ederim anladimi tae cok acitdi bak yine yara olugak of yaaaa tae ...

Tae: uzgunum jimin seni cok seviyorum napiyorumki deliler gibi seviyorum iste..

Jimin : bende seni hadi cokta disarda durmayalim girelim iceride gidim uyuyalim tamamı askim..

Tae: tamamda sen bana askimi soyledin seni hakikatande yiygem yaaa deli ediyosun beni jimin...

Ben uzune guldukten sonra kactim ve arkamdan soyle dedi.

Tae : seni yaramaz buraya gel simdi seni yiygem nereye kaciyosun sen oyle haaaa ..

Sizleri cok ama cok seviyorum insallah beyenirsiz ♥♥♥♥

Jimin: hadi yine öpuselim tae

Asla Seni Bırakmıygam VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin