Pov Felix.
Obudziłem się o 11:29 postanowiłem zrobić sobie dziś wolne żeby spędzić czas z Tae wstałem powoli żeby go nie obudzić poszłem do łazienki zrobiłem porane czynności ubrałem się w szare dresy czarną bluzę z kapturem poszłem do kuchni zrobić nam śniadanie postanowiłem zrobić na śniadanie naleśniki.
Pov Taehyung.
Obudził mnie zapach naleśników wstałem ubrałem jego koszulę która była na mnie za duża poszłem cicho na dół patrzyłem się na niego podeszłem do niego od tyłu i Przytuliłem...- Dzień dobry...- Odwrócił się do mnie tak że nasze twarze dzielił milimetr powoli zbliżyłem twarz i go pocaowałem on oddał pocałunek dając ręce na moją tallię całowaliśmy się długo i namiętnie oderwaliśmy się od siebie łapiąc powietrze uśmiechałem się do niego słodko...- Słodziak z ciebie mały takie pocałunki mogę mieć codziennie...- uśmiechnął się i poczochrał mnie po włosach...- Nje jestem mały! a mały to jest twój kutas!...- krzyknąłem...- Uważaj na słowa mały nienawidzę jak ktoś przeklina szczególnie ty a chcesz zobaczyć czy jest mały hmm?...- uniósł jedną brew i patrząc na mnie...- Jezu przepraszam tatusiu... ~ Jezu święty powiedziałem go niego tatusiu matko boska Jimowska ja chcę żeby był moim Tatusiem i pieprzył mnie wszędzie ~ ...- Z-znaczy f-felix...- zarumieniłem się ogniście.
Pov Felix.
Gdy wypowiedział słowo "tatusiu" zrobiło mi się gorąco myśląc co mógłbym mu robić żeby jęczał i prosił mnie o więcej czułem jak mój penis robi się twardy złapałem go za rękę i poszłem do salonu usiadłem na kanapie sadzając go sobie na kolana...- Taeś wiesz co teraz zrobiłeś.
Pov Taehyung.
...- N-nie w-wiem p-proszę pana...- Jąkałem się bawiąc się swoimi palcami...- przez ciebie mój kolega jest twardy wiesz?...- Spojrzałem na jego krocze miał namiot w spodniach położyłem rękę na jego kroczu masując je...- T-taeś...- Uśmiechnąłem się słodko i zabierając rękę...- Kara dla pana...- Jesteś niemożliwy Tae.
~~~~~~~~~~~~
Pszepraszam że takie krótkie ale nie miałam weny postaram się jutro napisać jeszcze raz pszepraszam kluski miłego wieczoru dnia popołudnia nocy 😅❤️
CZYTASZ
𝑲𝒊𝒔𝒔 || 𝑳.𝒇𝒍 𝒙 𝑲.𝒕𝒉[ZAKOŃCZONE]
Romance-17 letni Kim Taehyung jest uczniem 2d klasy liceum od kilku miesięcy kocha się w swoim nauczycielu matematyki -Lee Felix 28 letni nauczyciel matematyki uczy drugą 2d liceum jest jej wychowawcą ( JEDEN WIELKI RAK POLECAM KUPIĆ WYBIELACZ DO TEJ KSI...