❤️1❤️

1K 56 1
                                    

Když jsem byl malý, měl jsem
nejlepšího kamaráda.. Měl jsem ho moc rád.. Sedl si na postel a začal vzpomínat hlouběji. Byl blonďáček. Chodívali jsme spolu do parku zahrát si kopanou. Vždy vyhrál.. Byl v tom fakt dobrý. Obdivoval jsem ho. Chodíval s námi jeden malý klučina. Myslím, že jsme mu říkali Deku. Byl to takový ťunťa.. Baku.. (Vzpoměl jsem si jak se blonďáček jmenoval) ho moc nemel rád.. Asi mu vadil. Chybí mi.. Lehne si na postel a připraví se spát.
V noci..
Probudí se se slzami v očích .. zdál se mi sen .. Jedna vzpomínka, kterou jsem mírně zapoměl.. Jednou se stalo něco, co osmi letý kluk nemůže pochopit .. Promne si vlasy. Bakugo.. Bakugou mi dal pusu. Začne brečet. Pohádali jsme se kvůli tomu.. Po asi dvou měsících se Bakugou odstěhoval. Bylo mi a vlastně pořad je moc smutno.. Přišla jeho mamka a ptá se „Ale noták, Kiri, co se stalo? Jakto, že nespinkáš? Zítra máš první den na UA." Obejmula mne a odešla. Usl jsem.. Ráno se vzbudím, kouknu na budík a... JE 7:46 .. Do prdele.. NESTÍHÁM!! Obleču se, rychle si vyčistím zuby a malém jsem šel bez bot.. Autobus jsem stihl tak, tak. Přijel přímo před UA. Přiznám se, že udělat si kamarády a dobrou reputaci bude sakra těžké.

^•^Pamatuješ..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat