💙23💙

409 35 18
                                    

Týden jsem za Kirishimou chodil a nosil kytky.. Byl na tom špatně.. Při životě ho držely jen přístroje.. Nepamatoval si nic .. Nikoho.. Ani mě.

Dnes za ním jdu také.. Nic se nezlepšilo.. Ba naopak.. Zhoršilo..
Koupil jsem mu růže ..

Vešel jsem do jeho pokoje.. V nemocnici.. Zrovna spal.. Kéžby jsem šel domů tenkrát s ním.. Dal bych si na něj pozor.. Setře si slzu
„Promiň mi za všechno.. Miluji tě Kirishimo." „Bakugo..?" „Ty-ty jsi řekl moje jméno.. Ty si mě pamatuješ?" „..N..-Nikdy na tebe nezapo..menu.. Slib mi.. Ž..Že ty na mě t..taky ne.." „Slibuji.. " „B...Budu tady vždy s..s tebou.." chytl mi ruku.. Kirishima se začal dusit, přišli doktoři „Promiňte pane Katsuki musíte odejít." Začali ho oživovat
Já .. Já ho viděl umírat.. Já .. Nemohu tu bez něj být.. Nedokážu to..

Po chvíli za mnou přišel doktor s ustaraným obličejem.. „..Mrzí mě to, upřímnou soustrast.."

Ne..! „NE!! Nenenene.. Nee.." rozbrečí se .. Psychicky jsem se zhroutil .. Nešel jsem už ani domů .. Nestihl jsem se s ním ani rozloučit.. Říct své poslední sbohem.. Poslední pusa... Obejmutí.. Už ho nikdy neuslyším..

POHLED EIJIRA: Furt za mnou chodil.. Já nevěděl kdo je... Bolelo mě to.. Bolel mě každý malý pohyb.. Chtěl jsem být volný..
Poslední den na této zemi... Za mnou zase přišel .. Už jsem si vzpomněl.. Byl to můj Bakugo.. Moje dětská láska.. Moje láska..
Nestihl jsem mu nic říct.. Už jsem ho jen následoval.. Už jsem byl bez bolestí.. Ulevilo se mi..
Prosím tě slib mi.. Neudělej žádnou blbost... „Budu tady vždy s tebou."

POHLED BAKUGA:
Neměl jsem sílu jít domů.. Nasedl jsem na metro a jel do parku..Ano do toho, kde jsme se poprvé seznámili jako malí..

Už se stmívalo.. Lehl jsem si na lavičku ..

„Už nikdy na tebe nezapomenu.."


KONEC

^•^Pamatuješ..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat