1. számú függelék

434 41 2
                                    

Doktori jegyzetek --

1945. Május 5.

Kaprov parancsnok csomagja megérkezett ezen a reggelen, bár azt még nem tudjuk, hogy használható lesz e egyáltalán valamire. A parancsnok búvár csapata feltételezi, hogy a hideg víz megakadályozta az alany elvérzését, mivel a bal oldalán több súlyos vágást is találtunk, továbbá elvesztette a bal kezét. Azonban mivel ennek a teóriának tesztelésére nem voltak alkalmas eszközök a hajón a testet hűtve tárolták amíg megérkezett Moszkvába.

Azt mondják, hogy leesett egy vonatról, s a szakadék aljában csörgedező fagyos folyóba esett, így nem bomlott el, miután életfunkciói megszűntek.

Holnap megkezdjük a folyamatot, ami engedi az alany testének, hogy visszanyerje eredeti hőjét, reméljük, a vére még alkalmas lesz tesztelésre. Erre egy olyan megoldást használunk, amit kémeink tudtak meg Hitler titkos laboratóriumából.

Személyesen még sohasem láttam, de olvastam már olyan esetekről, ahol a gyorsan fagyasztott test teljesen újjáéledt. Példaként egy anya és egy fiú ügye Sztálingrádban megfagyva egy hóbucka alatt az út mentén egészen két órára.

Van egy kis reményem, hogy ugyanez a helyzet itt is, de Kaprov parancsnokot és az embereit jobban érdekli a testnedvek elemzésének eredményei, mint ez a folyamat.

A parancsnok egyszer látta az alanyt akcióban, és úgy gondolja, mint társának Amerika Kapitánynak, neki is Szuper Katona Szérum csörgedezik fagyott ereiben.



Fix You - Bucky Barnes (HUN)Where stories live. Discover now