Nizam membelek-belekan telefonnya sambil menunggu ira sampai di depan apartment rumah Ira .Seketika kemudian dia melihat Ira keluar dari lift lobby dan berjalan menuju ke keretanya. Ira yang tinggi lampai itu memakai baju jenis flowy dress yang menampakkan peha nya yang putih gebu itu. Tersenyum Nizam melihat Ira berpakaian seksi begitu, memang itu yang selalu di pakainya yang menarik perhatian lelaki hidung belang macam Nizam ini. Lengang lengok cara berjalannya pula seperti mencabar kelakiannya merasai nikmat bersama Ira hari ini. Ira membuka pintu kereta tersebut dan masuk duduk di tepinya. Nizam sempat memandang panties putih di sebalik skrit pendek yang di pakai oleh ira semasa dia melangkah masuk didalam keretanya tadi.
Ira: 'Dah lama you sampai zam? sorry i lambat sikit tadi, my mother call masa i nak keluar tadi, itu i layan call dia dulu'.
Nizam:' its okay dear..i okay je tak kisah pun untuk you...cantik u malam nie ..geram i tengok sambil jarinya memegang dagu ira. Ira menunduk malu dagunya di pegang oleh nizam tadi.
Ira: 'i pakai cantik nie untuk you gak zam...sambil ira membuat muka manjanya ...Hmm you nak bawa i makan kat mana ni zam?'
Nizam: 'Okay kita gi makan kat area klcc jalan ampang nak..nanti lepas tu i bawa you jalan-jalan kat KL lepa itu. Tangan gatalnya mula meraba dan memegang peha Ira, lalu di gosok manja di situ sampai terkena pangkal pehanya .Ira hanya tersenyum manja dengan tindakan Nizam tersebut tetapi dia merasakan keseronokan dan tidak melarang Nizam dari melakukan perbuatan tersebut.
Ira: 'Jom! zam, kita makan dulu nak, i laparlah.. nanti i bagi apa yang you nak tu sayang'..sambil tangannya memegang tangan nizam yang mengosok halus pehanya tadi lalu di letakkan di atas tombol gear mercedes Nizam.
Setelah selesai makan malam di restoran jepun berhampiran dengan jalan ampang, Kereta nizam meluncur laju membelok keluar dari restoren tersebut, bau perfume Victoria's secret bombshell yang dipakai Ira dari tadi menaikan lagi nafsu Nizam , tambahan dengan layanan manja Ira padanya sejak dari restoran tadi membuatkan nafsu Nizam membuak-buak tidak tertahan sehingga nampak ada benjolan keras di seluarnya .Nizam mengambil tangan ira dan meletakan atas pehanya sambil memandu keretanya . Jari-jari ira kadang-kadang sengaja tersentuh pada benjolan di pangkal peha seluar nizam berberapa kali di sebabkan kereta nizam termasuk lobang di jalan raya yang tidak rata tu dan ira juga lama -kelamaan dapat merasai benjolan tersebut semakin timbul dan dia mula mengusup-usup dari luar dengan jarinya di tempat benjolan tadi.
Ira: " Zam .. batang you dah keras ni ..hmm.besar!..i dapat pegang usup-usup kat luar je ni'. Ira merayu manja.
Nizam: You lah sayang buat batang i tegang , i geram rasanya nak kiss kat bibir u sekarang ini, nasib i tengah driving ni. Ira tersenyum memandang Nizam.
Ira:' You kan tengah driving tu zam, bahaya tu...nanti kita berenti kat mana-mana i bagi u kiss i boleh?'
Nizam:' Dear...how about we go to my apartment...i rasa lebih selesa sana..nak?lagi pun awal lagi ni..nanti i hantar u balik apartment you sebelum kul 12 tu.'
Ira: 'okay kejap aje tau..i tak nak my housemate tanya banyak ..sebab i cakap nak keluar makan ngan collage i kat U dulu tu aje zam tadi.
Lift tingkat 7 terbuka kelihatan Nizam & Ira berpimpin tangan sambil tersenyum berjalan ke arah pintu depan apartment Nizam. Sambil meletakan hand beg nya di ruang tamu , Ira melihat sekeliling rumah Nizam..apartment Nizam takda lah besar sangat..ruangnya lebih kepada studio design dengan rumah tamu dan katil berkongsi satu hall..kerusi ,sofa ,TV besar dan barang-barang peribadi nya di susun kemas dan teratur . Nizam tinggal sorang di sini walaupun Azri pernah offer padanya nak tinggal sekali dengannya dulu, dia menolak dan maklum kat azri dia nak ruang privasi untuk dirinya dan Azri tidak menbantah pemintaan kawan baiknya itu, biasanya jarang Nizam membawa balik teman wanitanya ke sini, dia lagi suka bawa teman wanitanya ke hotel sahaja, yang biasa datang di sini adalah Azri datang kerumahnya untuk lepak bersamanya jika ada pelawanan bola EPL di situ di sebabkan rumah Nizam ini saiz TV 60 incinya.
YOU ARE READING
Cerita Cinta yang tidak siap (Lambat update)
RomanceBy the way nama aku Azri and this is my story..mature content..ada unsur-unsur..merangsang nafsu...tanggungjawab sendiri..selamat membaca Cerita antara azri..zaleha, nizam dan Ira sebagai watak utama..cerita cinta tidak siap ni awalnya pekenalan..d...