Most képzeljétek el, hogy az ember egy könyv. Aminek van egy borítója, és a könyv hátulján egy leírás. A könyv borítóján szerepel az adott ember mutatott képe, amit elszeretne elhitetni, hogy ő olyan. A hátulsó részén a leírás, amit a külvilág alkot meg. Gondolom sokan választottatok már úgy könyvet, hogy megtetszett a borítója. Lehet, hogy tetszett a borító, de amint bele olvastatok, azonnal be is zártátok, mert nem tetszett ami benne van. Viszont, ha elképzeljük újra, hogy ez a könyv egy ember volt, megijedünk, hogy nem adtunk esélyt neki, hogy meg mutassa a saját valóját. A könyv lapjai az ember sokszínűsége, amit a lapok tükröznek. Ezek a lapok teszik az embert egyedivé.
Persze olyan is van, hogy el akarják rejteni a tartalmukat, így lakatot helyeznek könyvükre, hogy csak a borítót lássák mások. El tudjátok képzelni milyen fájdalmas, ha nem önszántából rakod a lakatot a könyvedre? Ha elvárják tőled? Remélem soha sem fogja egyikőtök sem megtapasztalni, mikor minden erőddel próbálod kinyitni, mert szeretnéd, hogy lássanak, de az a lakat visszatart. Akkor szükséged van egy kulcsra, ami nyitja a zárat. Viszont azt csak olyan tudja kinyitni, akinek van elég ereje és elszántsága a dologhoz. De! Én tudom, hogy eljön az életbe, valaki, aki ki akarja nyitni azt a lakatot. Lehet, hogy nehéz lesz elfogadni, azt a tényt, hogy látni akarja valaki. Lehet, hogy nem szereted a könyved tartalmát, de biztos vagyok benne, hogy az az ember, aki csak megpróbálja kinyitni azt a lakatot, szeretni akarja a lényedet. Magad miatt, amilyen vagy!
Próbálj megnyílni és ne félj a könyved hátoldalától, mert soha sem az számít, hanem a könyv tartalma!{Sziasztok!
Ez egy új könyvem. Gondoltam, ha már írok, akkor olyat is írjak aminek értelme is van. Majd meglátjátok az én könyvem lapjait is, ne féljetek!
Amúgy arra gondoltam, hogy kéne egy alany, lehet lány vagy fiú, viszont azt szeretném hogy ti adjatok neki nevet.
Remélem érthetően írtam le a csodás fogalmazási képességeimmel😂. Na, de ennyi lettem volna.Metál pacsi!🥰}
YOU ARE READING
Gondolataim a világnak
RandomNem vagyok a világ legtökéletesebb embere, de próbálok magamból minél többet kihozni. Ha lehet mondani, a maximumot. Az én fejlődésem, vagy épp előrehaladásaimat szeretném megosztani, ami segíthet másoknak is. Biztos vagyok benne, hogy nem mindenki...