1.bolum:eski eve veda

4 1 0
                                    

Dünya rüya içinde rüyadır.(alıntı)

Her sabah olduğu gibi yine hiç uyumadığım uykumdan gözlerimi açtım. Oda karanlıktı güneş doğmamıştı bile ama daha fazla uyuyor numarası yapamayacağım için yavaşça yataktan kalktım. Yorgun yorgun esnemeye başladım. Ayaklarımı sürüye sürüye banyoma doğru ilerledim.  Elimi yüzümü yıkayıp odaya adımladım. Yavaşça üzerime sporcu sütyenimi giyip altına dar eşofmanlarımdan birini giydim. Eşofmanın üstünü sütyenimin üzerine geçirdim. Spor ayakkabılarını ayağıma geçirip kapıya ilerledim.  Bileğimdeki tokayı çıkarıp hızlıca saçımı at kuyruğu yaptım telefonumun kulaklığını kulağıma takıp kapıdan dışarı adım attım. Sabahın soğuğu vücuduma iğne gibi batmaya başladı. Bu iyi gelmişti en azından şimdi kendimi daha ayık hissediyorum. Önce yavaş tempoda biraz koşup vücudumu soğuğa alıştırdım sonra hafif hafif hızını arttırdım. Vücudum yavaşça açılmaya başladı.

Yaklaşık iki saat kadar koştuktan sonra eve doğru dönmüştüm yönümü , saat sabahın altısıydı ama banyo yaptım hazırlandım derken saat yediyi bulurdu. Eve gelince yavaşça içeriye girdim kapıyı kapatıp anahtarı portmantomdaki kutunun içine koyup yavaşça merdivenlere adımladım kulaklığı telefondan çıkarıp odama girdim. Ustumu çıkarıp banyoya girdim ve kendimi soğuk suyun altına attım . İlk seferinde ne kadar kötü hissettiğimi hatırlayıp gülümsedim vücudum zamanla buna da alışmıştı. Yavaşça yıkandım soğuğu iyice hissettim. İşim bitince bornozu üzerime geçirdim ve odama geçtim. Üstüme siyah çamaşırlarımı giyip üstüne yeşil askılı bir atlet ve siyah şortumu geçirip aşağıya adımladım. Telefonumu elime alıp 🌹Gülüm diye kaydettigim arkadaşım Güliz'i aradım telefon açılmayınca sırıtıp tekrar ve tekrar açılıncaya kadar aradım. İşte böyle de gıcık  bir insanım. Telefon açılınca canım arkadaşımın küfürlerinden hemen sonra "ne var lan"diye sorması beni gülümsetmişti. "Öğlen oldu hala kıçınızı  devirip yatıyorsunuz, kalkın ve bana gelin bebeğim." deyip telefonu kapattım bugün cumartesiydi ve onları bu saatte uyandirdigim için küfretmekte haklılardı.

Kendimi tanıtmam gerekirse ki bence hiç gerekmiyor ama adım Peri Ertekin. Aslında ailesinin çok sevdiği babasının kıymetlisi ve annesinin en iyi arkadaşı olan ikiz abisi ve ablasının küçük kelebeği olan bir kızım . 26 yaşındayım ve dört yaşından beri sürekli çalışmamın  mükafatı olarak iyi bir şirkette yönetici yardımcısı olarak çalışıyorum. Çocukken ablamla abimin aksine
konuşmayı,yürümeyi,koşmayı ve okuyup yazmayı hemen öğrenmiştim. Üç yaşında okumayı ve yazmayı sőkmuş beş  yaşımdayken annemle babam benim zorumla beni okula yazdırmak zorunda kalmış dokuz yaşında ingilizceyi öğrenmiştim, zaten annem alman olduğu için almancayı bize daha küçükken  öğretmişti. Ve ben 26 yaşına kadar bunlara ek olarak dört dil daha öğrendim. Yani başarılı bir iş kadını ve ailesel bir sorunu olmayan çok sosyal sayılmasamda insanlarla kaynaşmakta çok sorun yaşamayan biriyim. Sadece biraz soğuk bir tip olduğum için insanlar benden uzak dururlar buna rağmen üç yakın arkadaşa sahibim.
Ama her insan gibi benim de hayatım kusursuz değildi ne yazık ki.   İki aydır uyuyamıyorum bu yüzden gün içinde kendimi iyice yorup gece uyumaya çalışıyorum ama ne yazık ki her sabah uykudan uyanmış gibi numara yapıp kendimi kandırıyormuşum gibi yapıyordum. Şanslıysam üç günün sonunda iki üç saatliğine yorgun düşüp bayılıyordum. Kızlar gelmeden mutfağa geçtim ve kahvaltı hazırlamaya başladım ben asla demlenmiş   çay olmadan kahvaltı yapamam bunun için önce çayı koydum, sonra menemen hazırladım haşlanmasi  için patates koydum ve hazır olan kahvaltılıkları çıkarıp tabakladım. Kızlara gelirken ekmek almaları gerektiğini söyleyen bir mesaj attım. Masayı kurmaya başladım. Onlara patatesli omletler yaptım ve sofra artık hazırdı , kizlarsa nerdeyse gelmek uzerelerdir diye düşünüp beklemeye başladım .
Güliz en yakın arkadaşımdı   okula erken başladığım için benden birkaç yaş büyüktü ama bu bizim için hiç bir zaman sorun olmamıştı. Kısa küt saçları vardı yüzü daha doğrusu kafası çok küçük olduğu için saçları ona çok yakisiyordu koyu   kahve gözleri hafif esmer bir teni vardı benden büyük olmasına rağmen bedeni ve dış görüntüsü daha küçüktür  gibi gösterirdi. Ama bu kesinlikle sizi aldatmasın çünkü kendisi bir boks hocasıydı ve çok güçlü bir kızdı. Neslin ve Ceren kardeşler aralarında sadece bir yaş var anneleri beklemek istememiş ve arka arkaya üç çocuk dünyaya getirmiş. Neslin en büyükleri Ceren onun küçüğü ve en küçükleri de Egemen o benimle yaşıt ve aramızda cok iyidir ama kızlar kadar değil. Neslin okula başlayınca ceren de ablasının peşinden gelmiş annesi onun bir müddet sonra sıkılıp geri döneceğini düşündüğü için karışmamış ama Ceren çok zeki ve diğer öğrencilerin aksine okulu çok sevdiği için onu da bir zaman sonra müdürleri okula kaydetmiş. Annesi ve babası doktor olduğu için tayinleri çıkıp bizim okula geldiklerinde üçüncü sınıfa gidiyorduk. Egemen de o yıl okula başlamıştı ve benimle yaşıt olduğu için pesimizden ayrilmazdi. Neslin hafif kizil saçlı Ceren ise kumral bir kız boyları ve kiloları neredeyse aynı ve ikiside kesinlikle çok güzeller. Neslin yeşil gözlü Ceren se maviye çalan yeşil gözlere sahip egemen mavi gözlü ve sarışın bir çocuk annesine en çok o benziyor yüz hatları babasına benzese de annesiyle arası çok iyi. Neslin bir şirketin araştırma ve geliştirme departmanında çalışan bir yazilim mühendisi. Ceren se aslında bir mimar ama daha sonra yazar olmak istediği için ikisini de bir arada götürüyor. Şimdi de bir kitap üzerinde çalışıyor ama bize asla anlatmadığı için konusunu ne yazık ki bilmiyorum. Egemen ise bir Jet pilotu görevlere gidip geldiği için çok fazla görüşemiyoruz şuan da da bir görevde kızlar ne kadar endiselenmiyorlar gibi davransalar da akılları hep kardeşlerin de o yüzden Guliz ve ben kızlara egemen den pek bahsetmiyoruz.
Kapı çalınca kızların geldiğini anlayıp kapıya ilerledim ve açınca gözlerinden uyku ve öfke akan arkadaşlarıma şirince siritip bana saldirmamalari için çizmeli kedi bakışlarımdan atmaya başladım. Bu bakisimi sadece en yakinlarima atardim zaten is yerimde ve dışarıda ciddi ve biraz soğuk bir tip im vardı birde musterilerimize nazik davranır onlara daima gulumserdim bu yüzden insanlar beni iki yüzlü olarak gorurler. Bunu da pek takmam zaten herkes tanımadığı insanlar hakkında yorum yapmayı çok sever çünkü. Kızlar dayanamayıp gülümseyince hepsini tek tek öpüp "hoş geldiniz ballarim" dedim ve kızları içeri aldım çantalarıni askıya aşıp içeri geçtik. Masayı görünce hepsi gülümsedi. Hepsi için en sevdiği şeyleri hazirlamistim çünkü , yuvarlak masaya oturduk ben çayları koydum Ceren ekmekleri doğrayıp getirdi hepimiz tabaklarimizi doldurduk ve kahvaltimizi ettik karnimizi iyice doyurduk çünkü bu gün önemli bir gündü ve enerjiye ihtiyacımız olacaktı.
Dört arkadaş birlikte yaşamaya karar vermiştik bu yüzden bize uyucak bahçeli geniş içinde Guliz için spor odası , ceren için çalışma odası , neslin için bilgisayar odasi ve benim için boş zamanlarimda yapmayı en çok sevdiğim iki aktivite yemek ve yuzme için büyük bir mutfak ve bir havuz olan bir evi uzun ugraslarimiz sonucunda bulabilmistik ve bütün esyalarimizi önceki günlerde göndermiştik bugün de kalan valizlerimizi ve kendimizi yeni evimize aticaktik sonunda. Bu benim için ayrıca iyi olucakti çünkü arkadaşlarım uykusuzlugumun sebebinin bu ev olduğunu dusunuyorlardi. Bende öyle düşünüyordum ama emin değildim. Denemekten zarar gelmezdi sonuçta.
Masayı toplayıp kalan Son eşyalarımı neslin kutulara yerleştirdi ben de yukarı çıkıp hazirlandim valizime dışardaki Son kiyafetlerimi ve ayakkabilarimi yerlestirdim. İki büyük bir küçük valizimi vardı. Guliz gelip küçük olan valizimi alıp aşağıya inince arkasından sesli bir şekilde kufretmistim oda bana bakıp siritmis "bu sabahın intikamı beybisi " diyip gözden kaybolmuştu. Allah'tan vefakar arkadaşım ceren vardı gelip valizleden birini altından tutmuş bende üstünden tuttum ve aşağı indik sonra diğerini indirdik eşyalarımı babamın doğum günümde aldığı mazdanin arkasına yerlestirdim. Sırayla aynı rutin kızların evinde de tekrarladı ama onlar aksam herseylerini hazırlayıp yattiklari için benden daha hızlı islerini bitirmislerdi ve üç araba yeni evimize doğru yol koyulmustuk.
Bekle bizi yeni ev dört çılgın kadın geliyor...

Selam arkadaşlar bu yeni hikayemin ilk bolumuydu. İlk bölüm için biraz sıradan başladı ama zaten bütün hikaye yeni evde geçeceği için çok fazla takilmayin umarım beğenirsiniz. Şimdiden okuyan herkese çok teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SilinisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin