7: 𝕊𝕙𝕒𝕣𝕖 𝕋𝕙𝕖 ℙ𝕒𝕚𝕟.

44 8 0
                                    

..

╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝

..
_

________________________________________

Before:

"2 hari lagi, birthday Chan... wanna include with our secret project?"
..
"Kita kongsi bilik JongIn-ahh"
..

"Happy birthday hyeong..."
"Gumawo bear, thanks guys"

..
"Why it's too hard to take your attention hyeong?? Why I couldn't even make you mine?"

"I'm always yours..."
"... Taeyoung-ie"
..

"Aku dah cukup lama tahan sabar dengan kau LEE TAEYOUNG!!!"

"Hikss... ini Kai hyeong, bukan Taeyoung"
_________________________________________

..

..

..

Selepas apa yang jadi malam tadi, Kai akhirnya meminta bilik berlainan dan keluar dari bilik malam itu juga. Bersebelahan dengan bilik hyeongnya, Chen dan MinSeok.

Masih lagi dengan nyeri di bawahnya, dia mula bersiap untuk pulang ke Korea pagi ini.

Sweatshirt hijau dan syal navy blue menjadi pilihannya. Setidaknya itu cukup untuk menyembunyikan semua kesan gigitan dan juga kesan cekik di lehernya dari pandangan member lain.

Tidak lupa dengan masker putih untuk dia menutup bengkak dari kesan tamparan juga luka pada bibirnya.

"Kenapa selepas apa yang jadi semalam? Perasaan benci itu tak pernah wujud??"

Keluhnya perlahan, menyeret luggage miliknya keluar dari bilik bersamaan dengan pasangan ChenMin dan juga BaekSoo keluar dari sebelah dan hadapan biliknya.

"Eo! Kai!! Kau tidur dalam bilik ini? Bukan sepatutnya dengan Chan?" Soal XiuMin dan mendapat gelengan dari Kai.

"Anni hyeong, Chan Hyeong semalam bising sangat, so Kai minta tukar bilik" ujar Kai dan mendapat anggukan dari mereka.

Mereka berjalan bersamaan hingga secara mengejut Chanyeol membuka pintu biliknya.

"Kim Jong In" suara Chanyeol mendominasi hinggakan Kai terdiam di tempatnya, melihat ke arah Chanyeol takut.

Jujur dia sedikit takut bagaimana pandangan mengintidmasi lelaki itu.

Dengan gerakan pantas Chanyeol menarik Kai masuk ke dalam bilik dan mengunci pintu sementara ChenMin dan BaekSoo yang terkejut dengan tindakan mengejut Chanyeol sudah berusaha membuka pintu bilik.

Lainnya dengan Chanyeol dan Kai.

Chanyeol sudah menolak Kai ke atas katil.Tepat dengan kesan darah yang sudah mengering di sebelahnya.

"What the fuck happened last night Kim JongIn?!"

Kai tersentak dan menggeleng laju, memeluk kakinya ketakutan.

"DAEDABHAE!! (Answer me!!)"

Melihat Kai yang terus membisu membuatkan Chanyeol bertambah stress.

Dia mengernyit hairan melihat cara pemakaian Kai yang terlalu tertutup.

Hanya dengan sekali tarikan, Kai sudah berdiri di hadapannya. Tangannya membuka topeng yang dipakai oleh lelaki manis itu.

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Where stories live. Discover now