..
╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝
..
___________________________________________
Before;
"Mian... Tapi aku ada hal penting sekarang. I'll take my leave now"
"Apa kerana Chanyeol? Apa hubungan kau dengan dia?"
"Asal kau tahu dia sudah mempunyai Taeyoung"
"Apa hubungan aku dengan dia bukanlah urusan kau. naega galge (I'll go now)"
"First Taeyoung, then Kai and now what? Henry?? What's wrong with Park Chanyeol right now?"
.
"Kebencian yang diharapkan. Itu yang akan dia dapatkan. Kau uruskan perjumpaan kita itu nanti. sebaik sahaja permaisuri aku dapatkan. Siksaan yang menggunung akan dia dapatkan kerana kebencian yang disarangkan dalam hatinya untukku"
.
"Kai, apa kau setuju dengan idea SooMan? atau kau tidak mahu?""Kai terima. It's could be fun tough. Gonna have a new brother. Family. You know that right?"
"It's could be fun to see who can survive in this game"
.___________________________________________
.
.
.
.
2nd July 2019
Kai meregangkan ototnya setelah seharian berada di SM untuk debutnya semula sebagai ahli Super M bersama Baekhyun, Taemin, Lucas, Ten, Mark dan orang yang paling dibencinya. Lee Taeyoung.
Perlahan dia mengurut pelipisnya. Jujur sekarang, tubuhnya seakan patah kepada beberapa bahagian.
Tangannya mencapai gelas yang berada di atas meja lalu diteguknya perlahan.
"Queen, ada yang perlu aku sampaikan"
Patung itu mendekatinya.
"Bukan sekarang"
"T-tapi Queen"
Brukk!!
Jaehyun sudah merempuh masuk ke dalam apartment miliknya Bersama Taemin.
Kai melirik sekilas dan kembali bersandar pada kerusinya. menghiraukan dua lelaki berbeza umur di hadapannya itu yang sudah termengah di pintu rumahnya.
YOU ARE READING
𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE]
Mystery / Thriller𝑺𝒂𝒂𝒕 𝒔𝒚𝒂𝒊𝒕𝒂𝒏 𝒎𝒖𝒍𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒘𝒂𝒍 𝒂𝒌𝒂𝒍 𝒅𝒂𝒏 𝒎𝒊𝒏𝒅𝒂. 𝑲𝒊𝒎 𝑱𝒐𝒏𝒈𝑰𝒏 𝒍𝒆𝒃𝒊𝒉 𝒓𝒆𝒍𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒈𝒖𝒏𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒄𝒂𝒓𝒂 𝒌𝒐𝒕𝒐𝒓 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒖𝒂𝒕 𝒔𝒆𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑪𝒉𝒂𝒏𝒚𝒆𝒐𝒍 𝒎𝒆𝒏𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒊𝒏�...