Prišiel som domov celý uplakaný. Neunúval som sa ani vyzliecť, iba som vyzul tenisky a rýchlo sa rozbehol do postele. Hlavu si zaboril do vankúša a začal nekontrolovane plakat'.
Čo ak ho už neuvidím? Asi by bolo lepšie si nejako vymazať city k nemu. Áno, už na to nebudem myslieť, ako by sa nič nestalo, nikdy nič neskúsil...Radšej by ma mala začať viac zaujímať naša reštaurácia. Napadlo ma, že by sme potrebovali ďalšieho kuchára a čašníka. Zotrel som si slzy, vstal z postele a prešiel k stolíku na ktorom som si zapol notebook. Vyhľadal si stánku našej reštaurácie a napísal inzerát, že potrebujeme pomoc do kuchyne a obsluhu. Inzerát som zverejnil, notebook zaklapol a vstal od stola. Prešiel som ku skrini z ktorej som si vytiahol voľné sivé tepláky a šiel sa osprchovať.
Občas rád spávam bez spodného prádla, no čo.Po studenej sprche a pretriedení myšlienok som si vyčistil zuby a šiel spat'.
~
Ráno som za zobudil okolo destiatej hodiny. Ponaťahoval som sa a išiel do kuchyne si pripraviť raňajky. Z chladničky som si vybral nátierkové maslo, chlieb a nijakú zeleninu a potom som si dal zovrieť vodu na kávu. Počas toho ako sa voda zohrievala som si pripravil chlieb, dal ho na tanier a skočil si do izby po notebook a položil si ho na jedálenský stôl spolu s kávou a chlebom.
Ako som pomaly jedol svoje raňajky som si otvoril na Googli stránku našej reštaurácie a pozrel sa či sa niekto neozval.
Mali sme tu docela dosť žiadostí a tak som si ich otvoril.
Dosť ľudí ma zaujalo takto cez internet, no napokon som sa rozhodol ešte zorganizovať 'konkurz' u nás v reštaurácií. Aspoň budeme mať čo najväčší prehľad o našich nových zamestnancoch.
YOU ARE READING
Celebrity crush
RandomDOKONČENÉ Kim Taehyung;Jeon Jungkook Jungkook má už 3 roky Idola menom Kim Taehyung, túži sa s ním stretnúť a jedného dňa sa mu to podarí. Jeho milovaný príde do Busanu kde usporiada autogramiádu a koncert. Jungkook neváha ani chvíľu, kúpi si vstup...