Me: Ahoj Taehyung. V poriadku. Mylseli sme si že to takto dopadne ale na to že by si nás pozval na další deň na večeru znovu sme ani nepomysleli. Tvoje pozvanie radi prijmeme, a tiež budeme radi keď sa znovu stretneme. Moja adresa je xxxxxxx xx xxxxx, budeme čakať.
Odpísal som mu na čom sme sa s Hyungom dohodli a pokračovali v ceste. O necelých päť minút sme prišli ku mne domov kde sme sa osprchovali, zaľahli do postele a ihneď zaspali.
~
Ráno som sa cítil viac unavený ako keď som išiel včera spať. V kúpeľni som si poriadne opláchol tvár a išiel chystať raňajky. Hobi stále spal takže to zostalo na mňa. Z chladničky som vybral 10 vajec a každému som spravil spravil omeletu z piatich. Na tanier nakrájal ešte malé paradajky, posypal pažítkou a položil na stôl. Umyl som si po sebe riad a pri utieraní, dole prišiel konečne Hobi.
,,Dobré ráno," pozdravil.
,,Dobré dobré, sadni si, spravil som raňajky."
,,Vidím, vyzerá to úžasne, ďakujem, dobrú chuť'."
,,Aj tebe."
~
Okolo druhej hodiny poobede sme si vyšli na krátku prechádzku do neďalekého parku. Potrebovali sme rozchodiť nás úžasný obed ktorý som samozrejme varil ja a chceli sme zároveň aj nakŕmiť nejaké kačičky. Celý čas sme sa rozprávali o Taem, o tom ako nám včera nezavolal a ako napísal že dnes by si to rád vynahradil.
O štvrtej sme sa vracali domov. Vystriedali sme sa v sprche, umyli zuby, očesali vlasy, obliekli sa, a ani sme nestačili mrknúť a už bolo 19:44.
Obuli sme sa a vyšli pred dom, kde už čakal čierny lesklý Mercedes. Vystúpil z neho muž v čiernych rifliach a bielej košeli, pozdravil sa nám a otvoril zadné dvere na aute. My ako vďačnosť sme sa uklonili, nastúpili do auta a vybrali sme sa smer neznámo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Celebrity crush
AcakDOKONČENÉ Kim Taehyung;Jeon Jungkook Jungkook má už 3 roky Idola menom Kim Taehyung, túži sa s ním stretnúť a jedného dňa sa mu to podarí. Jeho milovaný príde do Busanu kde usporiada autogramiádu a koncert. Jungkook neváha ani chvíľu, kúpi si vstup...