45.

1.6K 96 18
                                    

<Time skip>

Dalšie úspešné dva mesiace plné práce, času stráveného s chalanmi sú za nami. Našej reštaurácií sa veľmi darí, za čo sme vďačný ale museli sme prijať nových dvoch kuchárov a troch čašníkov. Môj vzťah s Taem sa zlepšil. Už sa ho 'nehanbím' a správame sa so keby sa medzi nami nič nestalo. Počas toho sa nám stihol Jin a Joon priznať že sú naozaj spolu a to už niekoľko piatkov. A dokonca sa dali dokopy naše tri slniečka. Prajeme im to a ja dúfam že to každému z nich vydrží.
Všetci sme sa aj na niečom zhodli a presťahovali do väčšieho aby sme mohli bývať spolu. Taeho sme zobrali do našej 'party' a teraz keď má čas chodieva s nami von a trávi s nami viac času.
Zatiaľ nás nenaháňali žiadny jeho fanúšici za čo sme všetci veľmi šťastný.

,,Heej je tu nuda, poďme niekaam," zasťažoval sa Jimin ktorý sedel medzi Yoongim a Hobim ktorý sa navzájom každú chvíľu bozkávali.

,,A kde, deti moje mne sa nikde nechce."

,,Jin nebuď lenivý a poďme napríklad... do kina." Prehlásil Tae a zdvihol sa to sedačky.

,,Anoo kinooo!" zvreskol som ako malé dieťa a vyskočil Taemu na chrbát. Ten ma chytil pod zadkom a odniesol ma do chodby kde ma zložil a následne sme sa začali obliekať. Prišli k nám aj ostatný chalani ktorý spravili to isté a vyrazili sme.

Po pätnástich minútach sme dorazili do kina a nechali vybrať Joona Taeho a Yoongiho film zatiaľ čo my sme kúpili troje pukance a nejakú vodu.

,,Ja sedím pri Joonovi!" začal nás prebiehať Jin aby sa pri neho dostal.

,,Ja vedľa Hobiho a Yongieho!" okey to nám bolo jasné.

,,Tae stále máš ten Popcorn pri sebe, noták aj ja chcem," šepkal som keď som načahoval ruku k nemu. Išiel som si nabrať pukance do ruky ale namiesto toho som cítim nejakú látku. Rukou som to preskúmal a keď som si nebol istý čo to je pozrel som sa. Keď som si všimol Taeho zaklonenú hlavu a skusnutú peru hneď som vedel koľká bije. Pozrel som na ruku a videl som že ju mám položenú teraz už na nemalom stane v jeho nohaviciach. Hneď som si ju pritiahol k sebe a prudko sčervenal. Periférne som si všimol aj cez tú tmu ako Tae tiež sčervenal a tričko si viac stiahol aby mu zakrývala rozkrok.

Okey.. toto bol trapas.

—————————
A toto je bullshit☹️

Ľúbim vás❤️🙏🏼

Celebrity crushDonde viven las historias. Descúbrelo ahora