43.

1.5K 93 45
                                    

Pohľad Hoseoka

Prišlo mi Jimina ľúto. Nechcel som mu ublížiť, proste som bol nahnevaný sám na seba ale aj na neho. Stále ho milujem ale začal ma svojim spôsobom priťahovať aj Yoongi. Je naozaj veľmi pekný, čo aj Chim a ja som sa proste nemohol rozhodnúť a tak som sa z hnevu rozišiel s Jiminom.

Po tom čo sa stalo som napísal Yoongimu aby ku mne prišiel. Neváhal ani chvíľu a teraz tu už stojím v Giho objatí.

,,Ďakujem že si prišiel."

,,Aj nabudúce."

,,Čo sa vlastne stalo?" spýtal sa keď sme si spoločne sadli na gauč.

,,N-no vlastne ja som sa r-rozišiel s Jiminom...
Kvôli tebe." druhú vetu som zašepkal a dúfal som že to nepočul.

,,K-kvôli mne?" opýtal sa zarazene.

,,N-no vlastne a-áno.."

,,Ako to? Čo sa stalo? Prečo kvôli mne?!"

,,Prosím... je mi to ťažko hovoriť a je to moc divné ale..." povzdychol som si, pozrel sa na neho a znova na svoje prsty s ktorými som sa hral, ,.on m-ma noo t-to, u-uspoko- n-no však  v-vieš a j-ja som tak t-trochu vzdych-chol tvoje m-meno. A-asi to z-nie zle tak vážne p-prepáč ale j-ja si nem-m-môžem pomôcť." dohovoril som svoj trápny monológ a mal chuť sa prepadnúť pod zem.

,,Hoseok pozri sa na mňa!" povedal prísnym tónom ale stále jemne.

Stále som hypnotizoval svoje prsty a neposlúchol jeho príkaz.

,,Pozri. Sa. Na. Mňa!"

Pomaly som zdvihom svoj pohľad a zapozeral som sa mu do očí.

,,Neboj sa, je to v poriadku," pohladil ma po líci a následne prešiel palcom po mojej pere. Začal sa pomaly približovať až dokiaľ nespojil naše pery v bozk. Prv som nespolupracoval ale neskôr som sa pridal a obmotal ruky okolo jeho krku a on okolo môjho pása. Pokračovali sme ešte dlho pokiaľ som si neuvedomil čo robíme. Odtrhol som sa od neho a zadýchane sa pozeral všade inam než na neho.

,,Čo sa deje zlato?"

,,J-ja.. nemôžem."

,,Prečo čo sa deje? Noták neplač. Pšššššt." objal ma a začal hladkať.

,,Ja n-nemôžem, j-ja vlastne s-stále milujem Jimina al-ale..."

,,Čo ale? Hovor."

,,J-ja n-niečo cítim aj k-k tebe."

,,Počuj, neplač. Prosím. To je v poriadku, vieš, aj ja k tebe niečo cítim a zároveň sa mi páči aj Jimin..."

,,A-ako to?"

,,Ja neviem, obaja ma priťahujete a ja.. vlastne ani neviem s kým chcem byť. Najradšej by som bol s oboma len neviem ako vy a čo vlastne Jimin."

,,V-však aj ja, chcem ho tu teraz, s nami v objatí.."

,,Ja mu zavolám. Vyzerá to tak že sa musíme porozprávať."

,,Čo chcete?! Nepovedal som ti že ma máš nechať na po," v strede vety sa Jimin zastavil keď videl moje červene opuchnuté oči od plaču. Rozbehol sa k nám a uväznil ma v objatí  a slzy mi začal pusami odstraňovať. Videl som ako sa na nás Gi skleslo pozerá a tak som mu podal ruku a jednu dal Jiminovi.

,,Jiminie.. p-prepáč mi to. Nechcel som, v-veľmi ťa ľúbim ale.." stiskol som obom ruku a pokračoval, ,,ja a Yoongi n-niečo k sebe c-cítime." videl som Jiminov sklamaný pohľad a hneď vytrhol ruku z tej mojej.

,,Tak na to som tu prišiel?! Aby si mi povedal do očí že nadobro končíme alebo čo?!" začal rozhadzovať rukami okolo seba a vyzeral naozaj nahnevane.
,,Vieš aspoň ako to bolí? Však ja ťa kurva milujem a bohužiaľ aj teba!" zakričal a ukázal prstom na Giho. Asi si po chvíli uvedomil čo povedal a ústa si zakryl rukou. Ja a Gi, ktorý sme sa stále držali sme sa postavili, pustili a ja som prešiel za Jimina. Ruky som mu obmotal okolo pasu a a do ucha zašepkal: ,,Neboj láska, je mi to naozaj veľmi ľúto ale ja vás milujem oboch a vyzerá to tak že aj vy sa navzájom." a následne ho naň aj pobozkal, zatiaľ čo sa Yoongi k nemu priblížil a spojil ich pery v jeden hlboký bozk. Podľa toho čo som videl som usúdil že Minie začal spolupracovať. Začal som ho hladkať po bokoch a hlavu si položil na jeho rameno. Keď sa od seba odpojili pre nedostatok kyslíka, blonďavý chlapec sa naklonil ku mne a taktiež ma pobozkal na čo som mu bozk odplatil a po odpojení som tentoraz ja pobozkal Minieho.

,,Chlapci, budete so mnou chodiť?" opýtal som sa úplne vážnom výrazom no po chvíľke som sa začal smiať a oni so mnou.

Pozreli sa na seba, spojili si ruky a naraz mi odpovedali: ,,Samozrejme že áno."

,,Milujem Vás," povedal som a s ich 'Aj my teba' som ich chytil okolo pása a každému venoval rýchli bozk na ústa.

Po tomto sme sa rozhodli že si Jiminie donesie opäť ku mne veci a aby to nebolo voči Yoongimu nespravodlivé, že sme spolu viac tak sme mu navrhli aby sa k nám presťahoval. On neváhal a náš návrh prijal. Hneď ako mohol si sem veci priniesol a tak si tu teraz spolunažívame. Každý deň ležíme spolu v posteli v objatí prikrytí dekou a vymieňame si bozky.
Nič nikomu z nás nechýba, máme lásku, samých seba a sme šťastný!

——————————

Ehm ehm.. mame tu dlhší diel z Hobiho pohľadu. Dala som ho sem preto, aby som konečne spojila moju obľúbenú trojku a aby tu bola aj nejaká zmena. Inak ďakujem veľmi za všetkú podporu a dúfam že si užívate deň.💖🦋

Celebrity crushOnde histórias criam vida. Descubra agora