Yağmurlu bir gecede çalan kapı ve gelen davetsiz misafir evde ki vahşete sebep olmuştu. Sherry okuldayken anne ve babası korku dolu anlarla çalan kapıya bakıyorlardı. Alex " Marry sakın kapıya yaklaşma yukarı çık ve tüm eşyaları topla " derken Marry donmuş bir vaziyette Sherry diye mırıldanıyordu. Çalan kapı yerini bir sessizliğe bıraktı. Marry cama yöneldi ve kapının önüne bakarken camdan içeri giren bir kurşun Marry'nin göğsüne isabet etti. Marry olduğu yere çöktü ve kızı Sherry gözlerinin önüne geldi. Eşi Alex büyük bir panikle ve bağırışlarıyla Marry'nin yanına koştu. Hey, "Alex uyan kendine gel mırıldanıyorsun. Bir anda rüyadan uyanan Alex sanki o olayı tekrar yaşamış gibi yatağı ve üstü kan ter içindeydi.
Alex iş arkadaşının yanında kalıyordu. Olay anında polisler gelmeden uzaklaşmıştı. Kendisi bu kişilerle birebir yüzleşip karısının intikamı almak için kendi kendine yemin etmişti. Sherry bu olaydan etkilenmemeliydi çünkü o daha bu sırrı öğrenmek için çok gençti. John, "Alex ne yapmayı düşünüyorsun gerçekten intikam almayımı peki ama nasıl, nasıl onlardan intikam alabilirsin tek başına.
Merak etme John bunu tek başıma halletmeyeceğim. Güvenlik ağlarına ulaşabilmemiz için tanıdık bir hacker gerekli bu dosyalarla neler yaptıklarını tüm dunya öğrenecek.
***
Aklımı kızım dan alamıyordum. Acaba şimdi nerede ve ne yapıyor. Benden de bir haberi yok, acaba aramalımıyım. Hayır eğer ararsam Sherry peşime düşer kızım bu olaydan hasar almamalı peki ama onu nasıl koruyacağım nerde olduğundan bile bi fikrim yok. Bu düşünceler aklıma geldikçe cıldırmamak içten degil. Nasıl bu hale geldik. Sherry'nin darmadağın olan psikolojini nasıl geri düzeltebilirim ki?
John bana yardım etmelisin. Kızıma ulaş ve ondan bir haber getir. Güvende olduğundan emin ol. Şimdilik benim nerde olduğunu bilmemeli. En kısa sürede Italyada ki akrabalarımın yanına göndermeliyim onu buradan tamamen uzaklaşmalı.
Peki Alex merak etme ben herşeyi öğrenir sana bilgi veririm. Peki ama anlamadığım nokta şu bu insanlar sizi nereden buldu. Sen bir avukatsın eşin ise bir doktordu. Bu insanlarla nasıl bir bağınız olabilir.
Herşey eşimin Mr. Barrow'un iş teklifini kabul etmesiyle başladı. Londra'ya taşındık. Kendisi prestijli bir hastahanede baş hekim olacaktı ve iyide bir para kazanacaktı fakat imzaladığı sözleşmeyi düzgün bir şekilde okumamıştı. Sözleşmede haftanın 2 günü hastahanede kalması gerektiği yazıyordu. Tabi o zaman nedenini anlamadık. Bir gece hastahene de kaldığı zaman -5.kata çağırıldığını anlattı iyi ama asansörde öyle bi kat yoktu. Merdivenleri kullandı ve aslında asıl işi şimdi başlıyordu. Dev bir laboratuvara geldi ve şaşkınlık içinde etrafa bakıyordu.
Karşılaştığı manzara karşında ki şaşkınlığı ve korkusunu anlamamak içten degildi eve geldiği an ne oldu sana anlat diye bağırmaya başlamıştım ve dediği tek şey burdan gitmeliyiz kızımız tehlikede. Ben ne demek tehlikede deyince anlatamam diye bağırmaya başladı.
John şaşkınlık içinde Alex'in anlattıklarını dinliyordu. Alex, peki ama Marry orda ne görmüştü diye sordu John. Tam o sırada kapı çaldı ve ikisi tedirgin adımlarla kapıya yaklaştı. Kapının önünde duran siyah kapşonlu bir adam vardı.
Ikiside panik içerisinde sessizliğini korudu...
Tekrar ortaya çıkan siyah kapşonlu adamın amacı neydi? Düşman mı yoksa bir dost mu?