117.Mars Kuşağı 16.Seyir

3 0 0
                                    

Silay mürettebatın tamamını önündeki ekrandan gözlemlemekle meşguldü. Bir kısmının stres seviyesindeki yükseklik dikkatini çekerken öte yandan azımsanamayacak kadar çok kişinin de adrenalin seviyesini gösteren göstergeler en yüksek seviyede seyrediyordu.
Geniş gözlem odasının her yanından farklı göstergeler ara ara alarm verse de Silay başka bir şey önemsemeden bu iki göstergeyi izlemeyi bırakmıyordu. Arada elini göstergelerin detaylarını değiştirmek için havada savursa da birçok şeyi gözleriyle yapabiliyordu. Hatta kısa aralıklarla gözündeki mercekten akan istatistiklere odaklansa dahi önündeki verilerin çok daha fazla ve hızlı sonuç paylaşabildiğini biliyordu.
Artık Silay için yapılacak tek bir şey vardı ve bunun kaçınılmaz olarak gerçekleşmesi gerektiğini biliyordu. Mürettebatın kalan son kadın üyesiydi ve diğer kadın üyelerin de olduğu gibi kendinin de burada yerinin olmadığını anlayabiliyordu.
Silay aklından geçen onlarca düşünceyi bir kenara bırakarak üzerindeki transfer giysilerini giydi. Yıllardır ötelediği şeyi, daha doğrusu yadırgadığı şeyi kendi isteğiyle birazdan gerçekleştirecekti.
"Kod 17-15," dedi ve önünde açılan sanal panelde karışık semboller belirdi. Bu sembollerden rastgele görünen birkaçını tuşlayarak kumanda odasının ortasında transfer ünitesini açığa çıkarttı.
Derin bir nefes alan Silay, yerde duran çantasını eline alarak içinde olduğuna emin olsa da içerisinde olan şeyi yoklayarak transfer ünitesinin tam ortasına yerleşti. "Geri sayımı başlat!" diyerek tüm ekranlarda ondan geriye sayımı başlatmış oldu. Sayacın sıfırlanmasını bekleyip olacakları merakla beklemeye koyulmuşken zaman kavramı boyut değiştiriyordu. Ama göstergeler iki rakamına geldiğinde kumanda odasının kapısı açılmış, içeride olanları görenlerin şaşkın bakışlarıyla irkildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Transfer KuşağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin