~1~

347 47 92
                                    

Said alarmın sesini duyar ve yataktan fırlar. Ani hareketi yüzünden ince şortu yırtılır. Sinirle telefonu yere fırlatır ve hemen ardından telefonu geri alıp bişey olmuş mu diye kontrol eder. "Fakirliğin gözü kör olsun" der ve üstünü değiştirmek için dolabına doğru ilerler.

Yeşil dar bir pantolon alır,üstüne pembe bir gömlek giyer ve ince belinden kayan pantolonu tutmak için kırmızı bir kemer takar, altınada mavi bir bot.

Ayna karşısına geçer "Yine gökkuşağı gibiyim,rengarenk. Ahh herkes bana aşık olacak"

Aceleyle rujunu sürer ve birden fark eder ki burnunda koca bir sivilce. " Ne yapacağım şimdi ben? Ah Tanrım bana bir yol göster" zamanı kalmadığı için aceleyle çıkar. Yüzüne siyah maskesini takar. Ama burnu büyük olduğu için sivilcesi ortaya çıkar.

Hızla şirkete gider. (bighit) Said şirkete makyöz olarak girecektir bu yüzden görüşmeye gidecektir. Asansöre biner ve çıkıcağı katın tuşuna basar.

Ondan sonra binen maskeli adam arkasına geçer ve oda gidiceği katın tuşuna basar. Said ilerleyen kat sayılarını bakarken, koca kalçasında bir el hisseder.

Hemen arkasına döner ve adamın çüküne tekme atar. "Sen ne yaptığını sanıyorsun şrfsz?"

Botunu ayağından çıkartır ve adamın kafasına vurur. Sonra adam saidin bileğini kavrar ve asansör duvarına yaslar.

Vote verin lan JFKSLXJDKXK

Sizce o adam kim JDJSLXKDKSLXMFKK

SaidkookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin