~2~

199 32 30
                                    

"Sakin olun sadece bir bakmak istemiştim ve yanlışlıkla biraz fazla baktım" dedi maskeli adam ve maskesini çıkardı gördüğüm görüntü karşısında şaşkına uğradım. Bu bu jimin oppaydı.

Hemen jimin oppanın elini alıp tekrar popoma koydum ve "bakabilirsin oppa" dedim. Güldü ve bana burda ne aradığımı sordu "şey şirkete makyöz olarak girmek istiyorum bu yüzden gelmiştim oppa" güldü ve emin bir şekilde "yeni işinde başarılar" dedi. Hemen sonra asansörden inip göz kırptı.

İnanamıyorum Jimin oppa tarafından taciz edilmiştim ve o bana göz kırpmıştı. Tanrım bu bir rüyaysa uyanmak istemiyorum. Jimin oppadan birkaç kat sonra ben indim asansörden.

Ordaki bir kadına nereye gitmem gerektiğini sordum. Kadın beni bir odaya yönlendirdi.

Kapıyı çaldım ve selam verip içeri girdim. Kafamı kaldırdığımda Kook oppa ve jimin oppayı fark ettim.

Tombiğin (bang pd) yanına gittim ve konuşmaya başladık. Kook oppa sürekli bana bakıp beni süzüyordu ve aynı şekilde jimin oppada.

Tombik bana yarın beni ariyacaklarını söyledi. Kapıdan çıktım ve yürürken ayağım kaydı tam düşecekken belimde bir el hissettim. Gözlerim sımsıkı kapalıydı. Hızla gözümü açtım ve gördüğüm yüz ile baygınlık geçirdim. Ne oluyordu bugün?

Sizce Said'i tutan kişi kim ;)

SaidkookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin