💫main characters💫

599 21 18
                                    

Przedstawienie postaci

Mackenzie - 15l. lubi kpop (stray kids everywhere all around the world),
it 1,2 , stranger things, ma psa Pixi, ma obsesję na punkcie Finna i Jacka, boi się pająków. MOTTO ŻYCIOWE : Jaeden Wesley is too preszys for this world.
Mieszka w LA.

Leunia - 15l. lubi kpop (FANCYY YOUUU), it 1,2, stranger things, (obsesja na punkcie Finna, Jacka, Wyatta, Jaedena OCZYWIŚCIE) ma dwie świnki Rose i Jenn . Mieszka w LA. Nienawidzi robali. Ma chory śmiech i wgl jest chora. 😂
MOTTO ŻYCIOWE: Ship FACK for clear skin

OGÓLNIE TWORZĄ DWUOSOBOWY LOSERS CLUB, OBIE NIENAWIDZĄ JACOBA SARTORIUSA. MIESZKAJĄ RAZEM.(CIII CO Z TEGO, ŻE MAJĄ 15L.)

Finn Wolfhard - 16l. (jeszcze 😏) piękne włosy, kocha Jacka, jest aktorem, Kanadyjczyk, ma 3 własne krowy ( Pixi, Dixi, Srixi ) oraz mini farmę. 1 psa (Burgera) (jamnik), ma brata, ma swój zespół, przyjaźni się z Jaedenem W, Wyattem O, Noahem S, Gatenem M. Mieszka w LA.

Jack Dylan Grazer - 16l. s8 or die lmao
Mieszka w LA, skater, aktor, gra na flecie, dobrze maluje paznokcie, ogólnie to it's okay 2 be gay. Kocha Finna, ma szczura Sksandra i węża Kąsacza. Przyjaźni się z skaterami, Jeadenem W, Wyattem O, Asherem A, i Chosenem J.

Wyatt Oleff - 16l. dobra wróżka, posiada swoją jaskinię, aktor, youtuber, kocha się skrycie w Jaedenie, wyczekuje paczki z nowym Nintendo, ciągle przewraca się o kartony. Lubi nosić różowe sweterki.
Przyjaźni się z Jackiem, Finnem, Jaedenem i Jeremy.

Jaeden Wesley - 16l. aktor, posiada jedną magiczną skranczi (razem ma ich około 100), podkochuje się w Wyattcie NOAHEM NIE POGARDZI. Nienawidzi Jacoba Sartoriusa. Ma 2 koty Olafa i Sznapa (XD). Mieszka w LA. Przyjaźni się z Finnem, Jackiem, Wyattem, Noahem.

inni:
Bill Skskskarsgård, Millie Bobby Burger, Jacob Sartorius, Noah Schnapp i noo (nie można zdradzać za dużo)

shineforeverbae, xskx - autorki lmao

shineforeverbae, xskx :
Jeśli tu przyszedłeś to dzięki. 💗

Będzie się działo :00

Chyba XD

Pozdro ✨🌺

🌹~°•:*Krąg Miłości*:•°~🌹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz