Moon: Taemin'in canı çikolatalı süt çekmiş.
Stigma: Taemin'in istediğine
eminim.Stigma: İkna oldum.
Moon: Yalan mı söyleyeceğim
Moon: Sadece çikolatalı süt al ve gel.
Stigma: Eve ne zaman gittin
Moon: yarım saat önce
Stigma: bende yarım saate gelirim
Stigma: ÇİKOLATALI SÜTÜ ALIP
Moon: koskoca adam oldun
Moon: yaptığın şeye bak
Stigma: evli ve çocuklu koskoca adam*
Stigma: detaylar önemli
Moon: ne diyeyim
Moon: Taemin'e ödevlerinde yardım etmem gerekiyormuş
Moon: seni seviyorum
Moon: çabuk gel.
(Görüldü, 18.07)Taehyung aldığı çikolatalı sütlerle eve gelmişti.
Kapıyı açıp içeri geçtiğinde ses seda olmaması nedenini düşünmesine sebep olurken üzerindeki ceketi asıp içeri geçti.
Taemin ve Jimin masada ödev yaparken uyuya kalmıştı.
Taehyung gördüğü görüntüyle gülerken sütleri kenara bırakıp yanlarına gitti.
Ne kadar büyürlerse büyüsünler, ne kadar zaman geçerse geçsin hala eski liseli çocuk olabiliyordu Jimin.
Jimin'e turuncu saçları varken aşık olmuştu, minik burnu ve yanakları tüm kış kızarık olurdu. Taehyung'un o zamanlar en çok istediği şey Jimin'in soğuktan kızarmış minik burnunu öpmekti.
Şimdiyse bunu istediği gibi yapabiliyordu ve bu çok hoşuna gidiyordu.
Jimin'i öpebilmek, sarılabilmek, beraber uyuyabilmek.
"Jimin," diye fısıldadı, Taemin'i uyandırmadan kucağına almaya çalışırken.
Jimin açamadığı gözlerini ovuştururken tanıdık koku onu mutlu etmeye yetmişti.
"Taemin'i yatırıp geleceğim, ben gelene kadar uyan." Jimin küçük çocuk gibi başını sallarken saçlarını gözleri önünden çekmeye çalışıyordu.
Jimin gözlerini ovuşturduktan sonra masadaki defterlere elini atıp hepsini üst üste koydu.
Taemin'in odasına götürmek için eline aldığı defterlerle, merdivenleri sakince çıkmıştı.
Merdivenlerin hemen karşısındaki odaya yavaşça girmişti, Taemin'in uyuduğunu biliyordu.
Odada küçüğün çantasını arayıp, bulduğunda elindekileri içine yerleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Hear U
Fanfiction[vmin] Esmer tenli, siyah saçlının kulağına eğildi. "Park Jimin, söylediklerini duyabiliyorum." Siyah saçlı devamı gelecekmiş gibi hissettiği cümleyi bekledi. "Söylemedikleri de." •|16.06.19|' •|31.08.19|'