Csalódott

27 2 0
                                    

Éppen a Tesco ban vásároltam amikor megpillantottam őt... Karcsú vekony alakja volt, és sima egyenletes bőre. Azonnal tudtam hogy kell nekem. Akartam őt. Utána nyúltam hogy az enyém lehessen de valaki megkaparintotta előlem. Egy középkorú férfi ragadta el tőlem és tette a kosarába. Biztos vagyok benne hogy ez volt a legszebb banán amit valaha láttam. Csalódottan és osszetört szívvel keresgéltem tovább a  gyümölcsök között. Elsőnek a barackokhoz sétáltam de legtöbb rohadt volt vagy túl szőrös. Ezek után a szőlőt szemléltem de olyan aszott volt hogy szinte már mazsolának mondható. Úgy döntöttem epret veszek de az sem volt megfelelő, szinte már éreztem a fogam a ragadt magokat. Végül csak egy liter tejjel és 6db zsemlével távoztam a boltból. Meg érte bemenni nemde?
Hazaérve már csak a frissen őrölt erős fekete kávémra vágytam. Miután elpakoltam a vásárolt dolgokat a kávéfőző felé vettem az irányt, elővettem a kávés dobozt és sajnálattal könyveltem el hogy a doboz üres. Igen, tulajdonképpen ez volt a fő motivációm a boltba menésre. Idegesen vettem elő a telefonom és nyomtam rá a "mo" névjegyre. A telefon kicsengett és Justin felvette a telefont.
-Hol vagy?- szóltam bele agresszívan
-Véletlen 8 megállót mentem 7 helyett, szóval kések.
-Akkor most pont a Novák non-stop nál vagy... Hozz nekem egy kávét! Azt a nagy zöld csomagolásút amit szoktam venni.
-Oké, sietek. - és rám csapta a telefont.

nem egy szerelmes sztori Where stories live. Discover now