Ismerkedés

5 1 0
                                    

Kivettem a hűtőből 2 hideg sört és az egyiket a kanapé felé dobtam Justinnak aki még mindig a hihetetlen zombi ölő képességem hatása alatt volt. Sosem tudott legyőzni videójátékokban. Lehuppantam mellé a fekete bőrkanapéra és bele kortyoltam a sörömbe.
-Emlékszel mikor először játszottunk? Justin elnevette magát.
-Hogyne emlékeznék... Lekéstem az utolsó buszt ami haza vitt volna és felajánlottad hogy aludjak nálad, egész éjjel ps-eztünk. No homo.
-Mintha csak tegnap lett volna. Még mindig emlékszem anyám milyen boldog volt hogy lett egy barátom.
-Amúgy, miért kezdtél el barátkozni velem? Mindig mindenkit kioffoltál.
-Egyik infó órán láttam ahogy Minecraftozol és úgy döntöttem nem akarok többé antiszociális lenni. -elmosolyodtam, akkor még csak 15 voltam. Milyen jó is volt a középiskola.
Ekkor megszólalt a csengő ami a SpongeBob főcímdalának dallamát játszotta. Még akkor állítottam be amikor ide költöztem. Justin azonnal felugrott és az ajtóhoz szaladt, igazi minden lében kanál. Még az előtt hallottam az ajtó nyikorgását hogy az előszobába értem volna. Justin üdvözölte a hívatlan vendéget.
-Szia miben segíthetek?
-Öhm... Rick?
-Mi van vele?
-Hát... Itt van Rick? - ekkor oda értem és közbe avatkoztam a beszélgetésnek. Csak a szembe szomszédom volt, Lisa.
-Itt vagyok! Szia. - mondtam miközben a hajam hátra simítottam. Justin vigyorogva visszavonult a szobába.
-Nem akartam zavarni csak véletlen megint több süteményt csináltam a kelleténél. Gondoltam hozok neked.
-Köszi. Majd vissza viszem a tányért. - böktem oda neki, elvettem a tányért és becsuktam az ajtót.
Bementem a szobába Justin hoz aki izgatottan lesett miközben az egyik szelet sütit egészben a számba tömtem.
-Na mi volt?
-Mi lett volna? Elvettem a sütit és rácsuktam az ajtót.
-Mi a fasz? Miért vagy ilyen bunkó?
-Bunkó lettem volna? - Vakartam a fejem és próbáltam megérteni mire celozhatott Justin aki megette a süti többi részét miközben elmélkedtem.
-Vidd vissza neki a tányért és kérj bocsánatot.- Kiabált rám miközben a tányért felém nyújtotta, egy kis darab kaja kirepült a szájából. Kinevette magát. Annak ellenére hogy ő az idősebb, sokkal szórakozottabb is nálam. Utamat a bejárati ajtó felé vettem, mikor kinyitottam láttam hogy Lisa még mindig sokkolva áll ott.
-Kösz a sütit, finom lett. Ja és bocs. - átadtam a tányért. Kínos csend telepedett közénk, néztem őt ahogy az arca egyre pirosabbá válik. Mikor meguntam a bámulást becsuktam az ajtót és a kukucskáló lyukon keresztül néztem még egy darabig. Mikor végre vissza ment a lakásába én is vissza mentem a kanapéra.
-Rövid menet volt.
-Mit kellett volna tennem?
-Odáig van érted a csaj.

nem egy szerelmes sztori Where stories live. Discover now