Miután a két csésze fortyogó kávé lefőtt kimentunk az erkélyre és le ültünk az üvegasztalhoz. 2 kockacukrot dobtam a gőzölgő kávé a és öntöttem bele egy csepp tejet. Justin egy kortyal végzett is vele majd elő vett a zsebéből egy sötétkék dobozos cigit. Láttam az arcán a kétségbeesést. Megmarkolászta az összes zsebét de mind üres volt.
-Adsz tüzet?
-Nekem sincs- Nevettem el magam miközben én is elővettem a saját dobozom ami fehér volt.- Tegnap kifogyott.
Felálltam a székemből és intettem neki hogy kövessen. A konyhába mentünk ahol begyujtottam a tűzhelyet. Justin szájában a cigivel a tűz felé hajolt hogy az meggyulladjon. Úgy döntöttem feljebb tekertem a gázt hogy nagyobb legyen a láng. Sajnálatos módon ez azt eredményezte hogy Justin egyik lelógó hajtincse meggyulladt. Visszafojthatatlan nevetésben törtem ki miközben ő panikolva próbálta eloltani az égő tincset.
-Égnek áll a hajam tőled! Ez azért történt mert nincs egy kibaszott gyújtód. - Mondta immár ő is nevetve és közben a kósza tincset simogatta.
-Neked sincs gyújtód.Vissza ültünk az asztalhoz immár égő cigikkel. A kávém még mindig gőzölgött.
-Megint össze vesztem anyámmal.- kezdett bele a panaszkodásba miközben lehamuzta a cigit.
-Mi történt megint?
-Megint haza hozott egy lecsúszott narkóst...Mondtam neki hogy tüntesse el. Erre jött a jól ismert szöveg : amíg ő etet addig nincs beleszólásom és hogy takarodjak a házából. Bla Bla Bla.
-Nem tudok erre mit mondani, ajtóm mindig nyitva áll előtted... Mo. Igazából már el kéne költöznöd. 23 vagy.
-Te is tudod hogy nem hagyhatom egyedül anyámat, összezuhanna, kárt tenne magában.
-Nem tudom elhinni hogy fontosabbak neki a narkósok mint a saját fia.
-Mióta Lawrence... Vagyis fater meghalt, azóta csak a drog érdekli, és a drogos férfiak. Csak abban leli az örömét ha mindenkivel össze fekszik aki szembe jön vele. Nem hibáztatom nehéz élete volt, fiatal volt mikor születtem. Egyedül nevelt fel.
-Ez nem indok erre a viselkedésre! Tönkre akar tenni vagy mi?
-Nem tudom Rick. De mellette leszek amíg szüksége lesz rám. - Mondta és elnyomta a cigit. Az arca megkönnyebbült lett és láttam rajta hogy már minden rendben.
Bementünk a nappaliba és le ültünk a 82 colos ultra smart uHD tévém elé amit múlt hónapban vettem. Fogtam ég kontrollert egyet pedig odaadtam Justinnak.
-woow... Meg vetted az új Play Stationt?? - Kérdezte miközben csillogó szemekkel nézegette a vadonat új eszközt.
-Bezony hogy meg.
-Dehát csak tegnap jött ki.Válasz nélkül bekapcsoltam a gépet és elindítottam a játékot amivel mindig játszunk.