Másnap reggel együtt indultunk az egyetemre ahol én a jogi karon, justin pedig történész szakon tanult. Minden reggel a campus előtti pékségben reggeliztünk aztán az aulában elváltak útjaink.
Az órák után találkoztunk az épület előtt.
-Be kell mennem a novák non-stopba.- Mondta miközben elővettem egy csomag rágót a zsebemből.
-Nekem meg van pár ügyem a fiúkkal.
-oh... Akkor nem is jössz ma át?
-Eh ma kihagyom.Justin szemszöge:
Miután elváltak útjaink Rickkel haza indultam. Ahogy vissza értem a gettó szélén terülő lakónegyedbe ahol felnőttem, egyből egy 4 tagú fiú banda ugrott elém és az egyik rögvest kést rántott. Könnyű szerrel kicsavartam a gyenge kezei közül a pengét és egy gyors mozdulattal a saját torkához szegeztem. A másik három fiú éljenezni kezdett mire elnevettem magam. Lepacsiztunk.
- Főnök! Már csaknem 3 hete nem járt erre. A pirosak bandaháborúval fenyegetnek.
-És most sem maradok sokáig csak kérem a híreket.
-A pirosak közül Jonathan megdugta Murphy húgát, és az ügybe egyre több ember folyik bele, bandaháborúval lehet a vége.
-Hmm, egy piros megrontja a kis szűz Annát, szomorú. Tudjuk most hogy hol van Jonathan?... Oh, ez a kés kelleni fog.
-persze a kés a tiéd lehet főnök, nekem megtisztelo, Jonathan ilyenkor dolgozik a kifőzdében.
-Akkor oda megyünk és megtanítom neki hogy nem dugjuk meg egy sárga húgát!