İLLÜMİNATİ OYUN KARTLARI

2.2K 20 0
                                    

                                                     İlluminati Oyun Kartları

Gerçekleşmiş olan planlar ve gerçekleşmesi mümkün olan planlar olarak iki ana başlık altında incelicez. İlluminati kartları nedir? Ne zaman üretilmiştir? İlluminati’nin planları hakkında birşeyler gösteriyormu? Bizim bu aşamada yapmamız gerekenler nelerdir? Gibi sorulara cevap arıyıcaz.

İlluminati tarafından bir şirket vasıtasıyla 1995 yılında piyasaya bir oyun sürüldü. Asıl ismi “Illuminati Game Cards” olan bu oyunun Türkçe ismi, “İlluminati Oyun Kartları”. Her bir oyun kartının üzerinde resim ve altında bir İngilizce açıklaması mevcut. Bu oyun kartları çok masum görünsede hiç öyle değil. Çünkü illuminati’nin geçmiş ve geleceğe dair planlarını gösteriyor.

İlluminati oyun kartlarına ait birkaç resim. (Resimleri tam boy olarak görmek için üzerine tıklayın.)

Konumuzda ele alacağımız bazı kartları incelicez. Kimi kartların geçmişte önemli olayları anlattığını görücez.

1995 yılında üretilmesine rağmen, 1995 yılından sonraki olaylara dikkat çektiğini anlatıcaz. Bunlar için aşağıda kartın adı, resmi, açıklaması ve gerçek resim olarak kanıtlamaya çalışıcaz.

Konumuzu iki ana başlık altında inceleyelim. Gerçekleşmiş ve Gerçekleşmesi mümkün olan olaylar.

Gerçekleşmiş Olaylar

Pentagon’un Vurulması

Öncelikle vurgu yapmak istediği konu, bu kartların 1995 yılında piyasaya sürülmüştür. Aşağıdaki resme baktığımızda, oyun kartının üstünde Pentagon yazıyor ve Pentagon’un vurulduğuna dair bir resim gösteriyor. Pentagon 11 Eylül 2001 tarihinde vuruldu. Bu olana göre, Pentagon’un vurulmasının arkasında İlluminati’nin parmağının olduğunu çıkarabiliriz.

İkiz Kulelerin Vurulması

Bir diğer önemli 11 Eylül olayıda ikiz kulelerin vurulması. Bu olayda 1995 de piyasaya sürülen İlluminati oyun kartları içinde yerini almış. Oyun kartına baktığımızda kartın adı Terör saldırısı. Amerika bu olaydan sonra orta doğudaki etkinliğini arttırmıştı çünkü bu olayların terör kaynaklı olduğunu dünyaya anlatmıştı. Ama şimdi biliyoruz ki bu olaylar Amerika’nın etkisini arttırmak için oynadığı bir oyun. Artık herkes bu saldırıların ABD tarafından planlandığını biliyor.

Japonya Depremi

Bir diğer önemli olayda Japonya depremi. Aşağıdaki oyun kartına baktığımızda oyun kartının adında Türkçe anlamıyla “Birleşik Felaket” yazıyor. Bu manayı göze alarak düşündüğümüzde, Japonya depreminden sonra nükleer tesislerde oluşan sıkıntıdan dolayı etrafa yayılan radyasyon ikinci bir felaket oluşturdu. Peki bu kartta gösterilen resim Japonya’yı mı gösteriyor? Bunun kanıtı da, 2. Resimdeki saat kulesi Tokyo Wako Saat Kulesidir. Bu saat kulesi de oyun kartında gösteriliyor. Saattede gördüğümüz gibi 11 ve 3’ü gösteriyor. Buda Japonya’da olan depremin 11/03/2011 tarihinde olacağına işaret ediyor ve bu tarihte gerçekten Japonya’da deprem oldu.

Peki bu bahsettiğimiz İlluminati’nin deprem oluşturabilecek gücü varmı? Biliyoruzki HAARP silahına Amerika’nın sahip olduğu konuşulmakta. Peki bu HAARP silahı ne işe yarıyor? Gönderdiği sinyallerle mevcut deprem riski olunan bölgelerdeki fay hattını tetikleyerek harekete geçmesine sebep oluyor. Böylece aslında doğal afet gibi gözüken bu felaket gerçekleşiyor. Bu silah “HAARP” yani deprem silahı çok konuşulup hakkında çok yazı yazılmakta.

Endonezya Tsunami Felaketi

Karta baktığımızda bir tsunami görüyoruz. Açıklamasında ise, bu kart bir kıyı şehrini hemen yok etmek için kullanılır yazmakta. Endonezya’da da 7.7 şiddetinde deprem olması sonucu bir tsunami oluştu ve her yer sular altında kaldı. Buda akıllara HAARP silahını getiriyor.

Barrack Obama’nın Seçimleri Kazanması

Bu karttada görüldüğü gibi seçimleri siyahi bir aday kazanıyor. Zaten ABD başkanlarının Skull & Bones tarikatinden yetişiyor. Böylece zaten kimin başkan seçileceği belli aşağıdaki gördüğümüz resim gibi.

Ekonomik Kriz

Aşağıda yer alan resimler, İlluminati’nin paraya yön vererek ekonomik krizlere neden olabileceğine işaret edilmekte. Bugün Avrupa’nın bir çok yerinde yaşanan ekonomik krizlerde buna bağlı olarak çıkmakta. Örneğin Yunananistan ve İspanya’da olduğu gibi.

Ortadoğu İsyanları

Siyonizm’in devletleri daha kolay kontrol altında tutabilmesi için onları daha küçük parçalara ayırıyor ve dikdatörlükleri yıkıyor. Ortadoğuda yaşanan isyanlar zinciride, dış güçlerin ateşlemesiyle çıktı. Görebiliyoruz ki aşağıdaki resimlerde, devrimlerden ve dikdatörlüklerin yıkılmasından söz ediyor. Buda aslında halkın direnişi olarak gözüken isyanların aslında Siyonizm ve İlluminati kaynaklı olduğunu gösteriyor.

Akıl Kontrol Edici

İlluminati oyun kartına baktığımzda akıl kontrol edici lazer başlığı var. Aslında çoğu görüş bunun ileride gerçekleşeceğini söylüyor. Ama bence şu an hala uygulanıyor.

Zihin kontrolü isimli makalemizde bunu anlatmıştık. Medya vasıtası ile zihinlerin nasıl kontrol edildiğini. İnsanların seçimlerini ve düşüncelerinin belli bir kalıba sokulmaya çalışıldığını. Bu kartta onu gösteriyor. Bu nedenle bence hala gerçekleşen planlardan biri.

İleride Gerçekleşmesi Muhtemel Planlar

Gerçekleşmiş olan planlar, gerçekleşmeden önce sadece bir plandı. Daha sonra gerçekleşti. Bu bölümde gerçekleşme ihtimali olan planlara göz atıcaz.

Uzaylı İstilası ve Empire State Binasının Çöküşü

İlluminati tarafından sahte bir uzaylı istilası gerçekleştirilecek. Bunun ben asıl nedeninin tek dünya devleti görüşünü perçinlemek olarak görüyorum. Düşünün dünyaya gelip savaşan uzaylılara karşı bütün devletlerin birleşmesi. Ve bu sonuçta belki ortak bir ordu, ortak bir ekonomi, ve en sonunda sınırlar kalkacak. Dışarıdan gelen ortak bir düşmana karşı birleşme.

Bir diğer meselede Empire State binasının çöküşü. 11 Eylül saldırılarından önce, bu kartlara bakarak ikiz kulelere saldırı olacak desek acaba kaç kişi inanırdı size? Aynı durum ama bu sefer farklı. Bu sefer bir terör saldırısı değil. Bir UFO saldırısı. İlluminati oyun kartında görüldüğü gibi UFOlar Empire State binasına saldırıyor.

İnsan Klonlama

Biliyorsunuzki Doly isminde bir koyun klonlandı. Normale göre daha az yaşasada tıp bunu geliştirebilir. Ve hatta şu an insanlarında klonlandığına dair duyumlar bulabilirsiniz internet ortamında. Tabiki bunun doğruluk payı olmayabilir. Fakat koyun klonlandıysa insan klonlamanın önünde hiçbir engel yok. Ama emin olun insanlarında klonlandığına dair haberler alabiliriz gelecekte. Örneğin ideal bir gen yapısına sahip askerin klonlanmasıyla oluşturulmuş bir ordu.

Enerji Krizi

Biliyoruz ki artık petrol tükenmekte. Belkide bu bazı spekülasyonlarla, dahada erken sahte bir enerji krizi ortaya çıkarabilir. Düşünün o zaman petrol işleten şirketlerin kazanıcağı paraları. Petroller genelde ortadoğuda olsada işleten şirketler, genelde Amerikan.

Üçüncü Dünya Savaşı

Ve nihayet o malum son. Herkesin artık beklediği, olma ihtimalinin herkes tarafından bilindiği, atom bombalarının havada uçuştuğu bir savaş. Kim bilir kaç kişi ölecek.

Son olarak konuları toparlamak gerekirse, bu planlar olur veya olmaz. En sonunda Allah nurunu tamamlayıp dünyaya söz verdiği gibi İslam görüşünü yayacaktır. 3. Dünya savaşı belkide bir dönüm noktası olacak. Öyle oturup beklemektense, bu güzel son için çalışıp en azından bu başarıda bir rol alalım.

İLLUMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin