coś na co fani Chans czekali o ile ktoś czekał* ślub*xD.

55 1 1
                                    

Autorka:czy  ty  Charo   Dreemurr bierzesz za  męża   tego  o  to   Szkieleta  Sansa ?

Chara:tak  biorę i  przysięgam mu  Miłość i  wierność,  małżeńską i ze nie zostawie  go  az do  śmierci i będe z  nim  w bedzie  i oraz zdrowiu i Chorobie  amen.

Autorka:a  czy  ty   Sansie  Szkielecie bierzesz  Chare Dreemurr   za  żonę i  pszysięgasz  jej miłość na  dodre  i  na złe w  chorobie  i   biedzie, ze  nie  zostawisz  ją  az do  śmierci?

Sans:tak  przysięgam jej miłość   i wierność małżeńską bedę z nią na  dobre i  na złe w biedzie,
zdrowiu i  w  Chorobie ,nie opuszcze  jej  az do  śmierci amen.

Autorka:a  więc  ogłaszam  waż  mężem   i  żoną  możecie  wymienić  się  obrączkami  i  pocałować amen.

Chara:*uśmiechnięta  całuje  swojego  męża*
Sans:*odwzajemnia po ałunek*

Shara:mama  wygląda  tak  pikie  w  tej  sukience   jak  ksieznicka.👰
Cheryl:dokładnie.
Frisk:Chara , Sans tak  się  cieszę  ze jesteście  razem  szczęśliwi<płacze  z szczęścia>♡
Blue berry Sans:brawo  parze  młodej!🌹👍
Metatton ex:o yess mam  coś  do  zrobienia  spotamy się  na  weselu Darlings😁

Frisk:Chara , Sans tak  się  cieszę  ze jesteście  razem  szczęśliwi<płacze  z szczęścia>♡Blue berry Sans:brawo  parze  młodej!🌹👍Metatton ex:o yess mam  coś  do  zrobienia  spotamy się  na  weselu Darlings😁

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kto  wie  może  Będzien kiedyś  Cheryl  i   Shara  w Hogwarcie jak  narazie   Shara  ma  tylko   3  lata ale  potrafi  już  latać  na  miotle  xD i  wypowiadać  zaklęcie  gdy  sie  boi  ciemności  lumos różdzką czyżby   nawiązanie  do  Hogwartale ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kto  wie  może  Będzien kiedyś  Cheryl  i   Shara  w Hogwarcie jak  narazie   Shara  ma  tylko   3  lata ale  potrafi  już  latać  na  miotle  xD i  wypowiadać  zaklęcie  gdy  sie  boi  ciemności  lumos różdzką czyżby   nawiązanie  do  Hogwartale opowiadania  GosiaPK.

Ask  Chans UT (Ukończony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz