Aradan 1 hafta geçmişti ama birbirlerine hala doyamıyorlardı kız durmadan babasını temizliğe gidiyorum diye oyalıyordu.Ama o kadar mutluydu ki hayatın da hiç bu kadar mutlu olmamıştı.Onun gülüşü,bakışı,dokunuşu herşeyi silip götürüyordu.Bu günleri küçüklüğünden beri bekliyordu.Delikanlı onu arkadaş ortamına sokmaya çalışıyordu çünkü hayatın da gerçektekten çok değerli bir insanın olduğunu kanıtlamaya ve kızı da o ortamlara alıştırmaya çalışıyordu.O kadar masumdu ki bu masumlukla ailesinin onayını alamazdı.Delikanlı kıza söylemişti kız ilk başta tedirgin oldu ama kabul etmek zorundaydı,artık yavaş yavaş birbirlerini yakından tanımak zorundaydılar.Kız arkadaşından siyah üstü düğmeli bir elbise aldı bu elbise onu gayet şık ve asil gösteriyordu.Uzun süredir eve pek fazla gitmiyordu,arkadaşında kalıyordu çoğunlukla babasının ne yaptığını kimlerle takıldığını hiç bir şeyi bilmiyordu ama böyle daha çok mutluydu babasının olmadığı bir hayatta,nasıl bir insan babasının yokluğundan mutluluk duyardı ki?o mutluluk duyuyordu çünkü onun canını çok fazla yakıyordu.Hafta sonu geldi yine aynı parkın önün de buluştular.Delikanlı zaten her gün tekrar bağlanıyor alışıyordu.
-Hazırmısın ömrüm?
+Hayır yani biraz,ben çok heyecanlıyım beni sevmezlerse?
-Saçmalama sen sevilmeyecek bir insan değilsin ki ben bile seni sevdiğime göre.
+Sevgilim tut elimi kalbim çok hızlı atıyor.Lütfen aramıza kimsenin girmesine izin verme.
(Elinden tutup)-Bizim aramızı bozmaya gücü yetecek tek biri var Allah o da bize kıyamaz zaten.Onun dışın da hiç kimse bizim aramızı bozamaz izin vermem sen benim gelecekte ki çocuklarımın annesi olacaksın o zaman ömrümüze bir ömür daha eklenecek.Sana söz veriyorum ne senin gitmene ne de aramızın bozulmasına izin vermiyeceğim söz aşkım.Hadi gidelim artık.
Heyecandan ölecekti kafeye yaklaştıkça delikanlının elini daha çok sıkıyordu kapıda derin bir nefes alıp geri verdi içeri girince bir çok insanın her bir ağızdan konuştuğunu duydu herkes bir şeyler konuşuyordu yüksek sesle gülüyorlardı arkada hafif fon müzik ortama uyuym sağlıyordu.Delikanlı elini bırakıp arkadaşlarına sarılınca biraz gerildi,sonra ona dönüp
-Evet arkadaşlar işte eşim henüz evlenmedik ama bu işin sonu böyle zaten,tanıştırım Selina
+Demek Selina inanırmısın Emre'nin annesi bile Emre'nin hayatın da birinin olacağını 40 yıl düşünse akıl edemez.Bu arada ben Ferdi
=Tanıştığıma memnun oldum.
+Bunlarda Aylin,Kerem ve Nigar.
=Merhaba,
-Biz şöyle oturalım ilk sen geç.
+Ailenle tanıştırdınmı Emre?
-Yok abi henüz değil
+Selina ya nasıl tanıştığınızı anlatsana bize
(Aylin)"evet ya çok merak ediyoruz.
Kız gerilmişti nasıl anlatırdı o zamanı üstü başı yırtık,kirli hem ne diyecek benim sarhoş bir babam var ondan bir kaç saniyelik kurtulmak için çeşmeye gidiyordum birden insanlardan rahatsız oldum koşmaya başladım ve ona çarptımmı diyecekti.Yok yok olmazdı Delikanlı farkına varmıştı eğilip kulağına
-Sevdiğim salla bir şeyler uğdur gerçeği anlatmak zorunda değilsin
yanağını öptü ve güldü onun için meysuyu söylemişti onu verdi kendi bir sigara çıkarıp içmeye başladı kız meyve suyundan bir yudum aldı ve anlatmaya başladı o kadar heyecanlı anlatıyordu ki sadece aynı hikaye sadece bakış açısı farklıydı.Ortamı sevmişti.Delikanlı arkadaşlarının gözlerinden anlamıştı ona bakarken hepsinin gözlerini parlıyordu tahmin ettiği gibi sevmişlerdi grurlandı ve ailesinin de böyle olmasını umut etti.Sigarasının dumanlarından şekiller yapıyordu ama yanın da o varken o kadar dikkat çekmiyordu.Rüya sanmıştı herşeyi,ama hiç uyanmak istemiyeceği bir rüyaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Fırtınam
Fanfiction''Çok saçma bir hayatta yaşadığını farkına vardı.Kısaca bir fahişe kadının bakire olması kadar saçma ve anlamsızdı.'' Uçurumun Kenarında Durmuş Bir Kadın Ölüm Ve Yaşam Arasında O ince Çizgide Düşünceli,Dün De Kalmış Yaşadıkları Yarının Da Umudunu...