Benimle Olursan Düşmanın Çok Olur Ama Kaybetmezsin . .

286 5 0
                                    

-Elini ver bana derin nefes al ve herşey güzel gidecek diye söylen içinden,seni sevmemeleri içi hiç bir neden yok.
+Ömrüm evet var bunu sana daha önceden söylemeliydim...


Delikanlı şüpheli gözlerle gözlerine baktı önemli bir şey olmaması için dualar ediyordu:

+Bak eğer bu iş bu kadar ciddi olduysa her şeyi bilmeni istiyorum.Maddi durumun berbat kaç gündür babamı kandırıp arkadaşımın evinde kalıyorum Babam,benim babam normal değil ayyaşın teki bana şiddet uygulayan biri,benim hiç bir hatam olmasada insanlar bana küçümser bir gözle bakar.Ve senin ailende o gözle bakıcağına eminim,bunu göze alıyormusun aileni kaybetmeyi?

Delikanlı yutkundu ve çevreye baktı kız ise onun yüzünü kendisine çevirerek ;

+Bak ailenle benim aramda seçim yapmak zorunda değilsin ailen senin gibi oğulları olduğundan gurur duyuyorlardır eminim.Ve ben onların hayatlarını elinden alamam..
-Babandan en kısa sürede seni kurtaracağım söz veriyorum sen istemediğin sürece 10 adım bile yanına yaklaşamıyacak sana şu aralar şiddet uyguluyormu? (Kafasını hayır şeklinde salladı kız) bak bu güzel haber eğer şiddet uygularsa bana söyle zaten sen söylemesen bile ben anlarım hayatını bitiririm o hayvanın.İnsanları sorun etme benim eşim olduktan sonra emin ol hiç biri selamsız bırakmıyacak seni.Artı benim ailem öyle biri değil neden böyle düşünüyorsun?Seni küçümsemezler sana saygı duyarlar benim hayatımın kadınısın çünkü sen onlarda bunu kabullenecek,eğer bir seçenek arasında kalmak zorunda kalırsam emin ol ki gelecekte mutlu olucağım bir karar veririm.

Delikanlı alnında öpüp sarıldı.Elinden tutup gülümsedi ardından yolla koyuldurlar.(Yarım saat sonra) kapıyı açan evin çalışanı oldu

=Buyrun emre bey hoşgeldinizi
-Sağol binnaz,annemler nerde?
=içerİde efendim,sizde hoşgeldiniz hanımefendi 
-Adı Selina 
=Memnun oldum Selina hanım tekrar hoşgeldiniz montunuzu alıyım ben.
+Teşekkürler
-Bak binnaz (kızın elinde ki tabağı alıp)Bu meleğimin yaptığı tatlı bunu bugün ikram edeceksin anlaştıkmı?Hadi içeri geçelim meleğim.

Elini tuttu kız hiç tereddüt etmeden tuttu sanki elini tutunca anlam veremediği cesaret geliyordu ona.İçeri girince annesi onu tebessümle ayakta karşıladı

=Hoşgeldin kızım
+Hoşbulduk efendim

Babası soğuk yüzüle oturduğu yerden;

-Hoşgeldin
+Sağolun efendim
=Hadi kızım yemeye geçelim acıkmışsındır.
+Evet gerçekten çok acıktım

Annesi gülerek kızın belinden tuttu onu masaya doğru yönlendirdi.Delikanlı  dudaklarını ovaladı babasına yaklaştı hafif eğildi aynadan kız arkadaşını inceliyordu babasına fısıldayarak;

-O kız burdan gülerek çıkmazsa beni yani hayatınızı kaybedersiniz..

Gözlerini babasınınkine dikti gülerek kafasıyla selam verdi ve arkasını dönüp masaya gitti.Babası korkmuştu ne cürret bir kız için ailesindenmi vazgeçecekti?

=Ferdi bey hadi sofraya bugünlerde ne kadarda dalgın bu adam?Ne bekliyorsun efendi hadi?

Her şey çok güzel gidiyordu yemeklerini yemişlerdi sıra tatlılara gelmişti.Annesi tatlıyı inceliyip

=Tuhaf bir tatlı
-Ekmek tatlısı efendim genellikle yapılışı çok kolaydır.
=Tatmak için sabırsızlanıyorum...Hmm gerçekten harika bana bunu bir ara öğretmelisin.
+Tabiki de seve seve
=Ya sen Ferdi bey,beğendinmi tatlıyı?
:Evet gerçkten güzel.Selinaydı demi?
+Evet efendim Selina
: Selina hmm annen yunanlımı?
+Evet,göçmen
-Benim annemde Selanik göçmeni
+Öylemi?evet aslında andırıyorsunuz oraları,sarısınız.
=Annem benden daha sarıydı gözleri benim gibi maviydi bu konuda oğlumda bana çekmiş.
:Ailenle de tanışmak isterim.Evimize şeref verirler maddiyatta da,düşüncelerimizde de çok iyi anlaşacağımızı düşünüyorum.

Herkes bir an sessizleşti delikanlı babasına bakıyordu çünkü söylemişti kızı buraya getirmeden önce ailesinden bahsetmelerini istemiyordu.Annesi bir oğluna bir de eşine bakıyordu.Kızın ağızında düğümlenmişti sözcükler.Gözleri yaşardı ama güçlüydü belli etmiyordu.

:Selina bana da hak ver seni tanımıyorum ve dışarda oğlumu serveti için dolandırmak isteyen bir çok kız var seninde onlardan biri olmadığını nerden bileyim ben?.

Delikanlı ayağa kalkarak sert bir şekilde masaya vurdu.

-Bu kadar yeter baba,anlıyormusun yeter....

Soğuk FırtınamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin