Karanlığa yenilmiş insanlar

29 2 0
                                    

Bir kez daha anladım insanların ne denli acımasız olduklarını. Düşünmeden konuşup yaralıyorlar insanı.bilip bilmemek önemli değil sadece ağızına gelenlerini söylüyorlar.. Güya çok biliyorlar her şeyi , hep ben bilirim tavırlarındalar. Karanlık geceler üzerine yemin etsem boşa gitmemiş olur yeminim. Çünkü onlar bencillerdir ve bundan dolayıda karanlığa sürgünlerdir. Bir dolunayın ışında rahatlamak istiyorum elime kitabımı alıp kaybolmak istyorum içide gerçektende bunalıyorum insanlardan. Her seferinde her yaptıklarıyla uzaklaştırıyorlar kendilerinden. Bende isteklerini yerine getirip uzaklaşıyorum onlardan. Bu güne kadar fazla arkadaşım olmadı hayatımda yada olmayacakta. Çünkü her sene insalar daha da bencil oluyorlar.. Daha karanlık daha kötü.. Artık korkmaya başladım çesmelerden su yerine kan akıcak diye. Gelirmi o zamanlar o kadar karanlığa gidermi insanlar. Birde aklıma takılan bir şey daha hiç kimse fark etmiyorlarlarmı karanlığın eşinde hazırlıyorlar tabutunu. Görmeden duymadan inanıyorlar iftiralara bazende sadece karanlık sürüklüyor onları kötü yollara. İzin vermeseler karanlığa belkide bu kadar çabuk düşürmiycekler gardını. Ama ne yazık ki insanlar o kadar kin tutabiliyorlarki karanlık her yerini kaplamış oluyor tüm etrafını. 

S.Krgn

Geceye Gömün BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin