!Przez zaraźliwą chorobę 2 dziewczyn - Hayon i Aiko, zespół był zmuszony do przesunięcia promocji swojego debiutu!
Za utrudnienia przepraszamy!Inkigayo 20.10.2019 r
Dziewczyny z VENUS wygrały przebijając Twice i Akmu!
Z liczbą punktów 6940.
Przemowa zaraz po wygranej:Joy- (zdziwiona razem ze wszystkimi innymi dziewczynami) Wow! (Zasłania ręką usta, a po chwili znowu odsłania) To niesamowite, jesteście niesamowici. Dziękujemy bardzo! Jesteśmy Wam takie wdzięczne! (Aiko zaczyna płakać) Chciałybyśmy podziękować przede wszystkich naszym fanom, rodzinom i całej wytwórni! Dziękujemy! (Kyong i Chisu zaczynają płakać)To co dla nas robicie jest wspaniałe!
(Joy zaczyna także płakać ze szczęścia. Przekazuje mikrofon Chisu)Chisu- (mówi przez łzy)- Dziękujemy bardzo! Nie wierzę, że to się dzieje naprawdę! To dla nas wspaniały dzień! ( po przekazaniu mikrofony Hayon odwraca głowę do tyłu, a Joy ją przytula)
Hayon- Ta nagroda jest naszą pierwsza, ale nie byłoby jej gdyby, nie Ci wszyscy ludzie których może wy nie widzicie, gdyby nie Wy i gdyby nie ciężka praca. To też wasza nagroda! (Mówi i pokazuje na krzyczący tłum) Kochamy Was! Naprawdę nie byłoby nas tu dzisiaj gdyby nie Wy! (zaczyna płakać,a za kilka sekund kończy się program)
@venus_ygofficial
Polubione przez @blackpinkofficial, @yg_ent_official, @itzy.all.in.us i 640 123 innych
Dziękujemy bardzo za naszą pierwszą wygraną!
To dla nas wielki moment, i trochę ciężko nam uwierzyć, w to co dzisiaj się stało.
Żadna z nas nie była przygotowana, że nastąpi to aż tak szybko! Jesteście wspaniali! Dziękujemy bardzo za każdy oddany na nas głos! Obiecujemy pracować jeszcze ciężej dla was!
Kochamy Was 💕Komentarze
venuslovejoy Jakie śliczneeee💖💖💖 W pełni zasłużona wygrana! Jesteście niesamowite! Kocham Was❤️❤️
yg_ent_official Gratulacje!
blinks_are_rosie Gratulacje dziewczyny!!! Super sobie radzicie💖💖
kpopuniteddlove Gratulacje VENUS! Choć są zespoły które bardziej zasługiwały na wygraną...Pokaż więcej...
CZYTASZ
VENUS - YG NEW GIRLGROUP
FanfictionCo by było gdyby z pod skrzydeł YG Entertainment zadebiutowało nagle 5 utalentowanych dziewczyn? Czy uratowałoby to reputację wytwórni? Czy udałoby im się zdobyć sukces? Ale co najważniejsze, czy poradziłby sobie z presją koreańskiego show-biznesu...