SCREAM - SECOND WIN

44 1 0
                                    

Wygrana jest z liczbą punktów 9675, pokonujàc tym samym Pentagon i Iz*One

Joy- jeju my naprawdę jesteśmy zdziwione tą wygraną... jest to dla nas wielki zaszczyt. Jak wiecie w ostatnim czasie dużo wydarzyło się w naszej karierze. Przeszłyśmy przez kilka problemów, i musiałyśmy zawiesić działalność grupową na pewien czas. Jednak nie pozbawiło nas to marzeń i chęci osiągnięcia celów. Chciałybyśmy z całego serca podziękować naszym najwspanialszym i najwierniejszym fanom, całej wytwórni, ekipie pracującej ale po także rodzicom, którzy w ciężkiej przerwie ostatnio bardzo nas wspierali.
Ta nagroda jest dla was, kochani, to jest nasza nagroda. Dziękujemy
(Joy poleciały łzy i oddała mikrofon Chisu)

Chisu - To co w ostatnim czasie dzieje się w naszym życiu jest szalone. Pamiętam jeszcze dni gdzie byłyśmy trainee, a teraz odbieramy już swoją drugą nagrodę! Dziękujemy! I obiecujemy dalej pracować z całych swoich sił!
(Chisu oddaje mikrofon prowadzącym, a dziewczyny żegnają się z innymi grupami i śpiewają fragmenty piosenki przez łzy)

@venus_ygofficial

(od lewej - Aiko, Joy, Kyong, Hayon, Chisu)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(od lewej - Aiko, Joy, Kyong, Hayon, Chisu)

Polubione przez @somsomi0309 @blackpinkofficial, @yg_ent_official, i 921 003 innych

Dziękujemy bardzo za naszą drugą nagrodę Kochani! Jest nam tak miło, że możemy dzisiaj śpiewać i rozwijać się razem z Wami oraz na Waszych oczach🖤
Kochamy Was!

Komentarze:
@joyvenuslove Kochamy Was!!! Jesteście wspaniałe💗💗💗😁
@yg_ent_official Gratujacje!
@izonefan124 To nieprawiedliwe! Nie powinnyście zdobyć tej nagrody!

Zobacz więcej...

VENUS - YG NEW GIRLGROUPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz