Genç bir adam, karşılıklı oturuyoruz,kendisini tanıtıyor önce adı Çe,hoş yakışıklı biri...beni zaten tanıdığı İçin onun kendisini tanıtmasını bitirmesini bekliyorum,o uzun susunca ben başladım sorulara buraya getiren sebebini sordum..."zengin olmak istiyorum"dedi...ona derin derin bakmaktan kendimi alamadım...bu güzelliğiyle aslında ne kadar büyük bir zenginliğe sahip olduğunu ama bunu göremediğine,yada görmek istememiş olmasına şaşırdım...sahip olmak böylesi bir şımarıklık olsa gerek ya ben güzelliğin tarifini yapmak için bu denli çirkin yaratılmış olmalıyım...çok kere düşündüğüm estetikle yeniden doğmaya verdiğim kararlarım,aynaya baktığımda"yok kızım seni toparlayacak teknoloji henüz geliştirilmedi"diyerek ertelediğim listemdeki ilk sırada...Çe,bana bakarken ben çirkinliğimi dilimle kapatma çabasındayım,bu kadar güzel bir adam karşısında zorunlu bir saygı duyma hissinden çıkamıyorum....Çe'nin, sorusunun cevabına geçiyorum tüm şirinliğimle ona bunun aslında çok kolay olduğunu söylüyorum...çok şaşırıyor tabi,ondan önce bulmuş olmama belkide...Çe,karşımda pürü dikkat kesiliyor ve o elzem soruyu soruyor"peki nasıl"Yüzüne çeviriyorum bakışlarımı "aman Tanrım,bir insanı bu kadar güzel yaratmayı nasıl başardın,eşsiz bir manzara bakmaya doyulmayacak kadar olağanüstü"silkiniyorum düşüncelerimden "Bakın Çe bey,şimdi sizinle bir çalışma yapacağız,sonuçlarına İnan'ın bana sizde çok şaşıracaksınız,öncelikle zenginlik istediğinizden eminmisiniz "diye soruyorum,başıyla onaylıyor...oo diyorum her hareket bu adamda ayrı bir hava oluşturuyor,cennete düşersem bu adamı isteyeceğimin sözünü kendime veriyorum ve yeniden Çe'ye, dönüyorum..."istediğiniz zenginliğin içine tutkunuzu koymalısınız,sonra inancınızı...gün içinde kendi içimizde sürekli konuşur dururuz gerekli olsun yada olmasın,iç konuşmamız hiç susmaz ama bunu değiştirmek mümkünmü aslında mümkün...iç sesini sahip olmak istediğin şeyde tutacaksın hem bu sizi gereksiz bir sürü düşünceden de korumuş olacaksınız , Yapacağınız çalışma kolay gibi gelecek başta ama zaman içinde alışkanlıklarınıza özlem duyacaksınız yani içinizdeki sese geri dönme isteğine,esas meselede bu..şimdi kolay yoldan daha çok paranız olmasını istiyorsunuz,bencede kolay olmalı isteklere kavuşmak...bu gece yatağınıza uyumak niyetiyle girdiğinizde bugünü düşünmeyeceksiniz,yarınında planını yapmayacaksınız...sadece "ben zenginim"diyeceksiniz...bu cümleyi tekrar ede ,ede uykuya geçeceksiniz...sabah uyandığınızda aynı cümleyi tekrar tekrar edeceksiniz...her neyle meşgul olursanız olun bu cümle zihninizde tekrar tekrar edilecek..hatta gelen bir telefona cevap verirken bile karşı taraf konuşurken siz o arada " ben zenginim"demeye devam edeceksiniz...ilk günlerde bu cümleyi sık sık tekrarlamayı unutacaksınız...onbeş gün istikrarla yaptığınız bu tekrardan sonra bu cümleyi artık unutma riskini ortadan kaldırmış olacaksınız ve negatif frekansları kırmaya başlayacaksınız....bu çalışmanın başarısı bu cümlenin gün içinde sayısız kere tekrarından geçiyor bunu unutmayın...hatta size tavsiyem uzun yürüyüşlere çıkın ve sadece bu cümleyi tekrar tekrar ederek yürüyün...tabi bu cümleyi tekrarlarken yanına asla başka düşünceleri koymamalısınız...bazende kendinizi küçük paralar bulmaya açın mesela yürüyorsunuz ve "para buldum"diyerek cümleyi tekrarlıyorsunuz...evinizde bir kavanozu hazır bulundurun çünkü önünüze çıkan her kuruşu bu kavanoza atmanızı isteyeceğim Bu metodu bu şekliyle yapacaksınız ve sonuçlarına inanamayacaksınız...unutmayın!istemek,tutku,inanç ve tekrar... Çe bey'e haftaya tekrar gelmesini söyleyerek seansı bitirdim..ayağa kalktık elini elime uzattı zaman öylece donsaydı...ben bu adam da kaybolup gitmişken... kapının önünden yolcu ettim...koltuğuma oturdum avucumu kokladım...Çe'nin,güzelliği karşısında afyonlanmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HER GÜNÜM
Cerita PendekYaşadığım garip olayların tarihlerini tutmadığım için günlük tutmaya başladım...