Végül az ajtó mellett állva megtaláltam Mr. Peterson-t. Megköszönte a szervezést, és megdicsért minket. Megbeszéltük, hogy ő fogja felolvasni a bálkirály és királynő nevét. Végül visszamentem a többiekhez.
- Már azt hittem egyedül kell táncolnom az egész bál alatt. – nézett rám nevetve Ace.
- Ugyan már Evens, bármelyik lányt megkaphatod. Ezt a kijelentésed ugye te sem gondoltad komolyan? – incselkedtem.
- De egyik sem te vagy. – nézett rám komolyan.
- Még jó, tudtommal nincs ikertestvérem. – nevettem.
- Rontsd már el a pillanatot, légyszíves. – forgatta meg a szemét.
- Oké. – nyújtottam ki a nyelvem.
- Hölgyem, egy tánc? – nyújtotta a kezét.
- Benne vagyok, Uram! – fogadtam el.
Már legalább egy órája jobbra-ballra dülöngéltünk, amikor én már meguntam és meg is szomjaztam.
- Elmegyek egy pohár vízért. – léptem egyet hátra.
- Már te is untad? – nevetett.- Na jó, igen. De szomjas is vagyok. – mosolyogtam.
- Oké, ha keresnél, a színpadnál leszek. – mutatott maga mögé.
Én csak bólintottam és már el is tűntem a tömegben. Szereztem vizet, és kimentem az épület elé egy kicsit. Már sötét volt, a levegő pedig eléggé lehűlt.
- Szia Liz. – állt meg mellettem Aron, az egyik osztálytársam.
- Hello. – mosolyogtam.
- Hogy- hogy ide kint vagy? Ráadásul egyedül?
- Ace-el jöttem, csak tánc közben megszomjaztam és gondoltam levegőzöm egy kicsit. – válaszoltam.
- Értem. – nézte a cipője orrát.
- Na és te mit keresel idekint? – fordultam felé egész testemmel.
- Elszívtam egy cigit, meg kijöttem Melissa táskájáért. Az autóban hagyta. – tette zsebre a kezét.
- Mióta is vagytok együtt? – érdeklődtem.
- Négy napja voltunk fél évesek. – mosolygott.
- Aranyosak vagytok.
- Köszönjük. Viszont én most megyek, még a végén azt hiszi elszöktem. Nem sok kedvem volt jönni, nem vagyok az a bálozós fajta. – nevetett.
- Nyugi én sem. Várj, jövök veled.
Ő csak bólintott és vissza mentünk a nagy terembe. Elköszöntünk egymástól és elindultam megkeresni Ace-t.
- Vissza jöttem. – piszkáltam meg a vállát.
- Most akartam indulni, megkeresni téged. – nézett rám.
Én csak elmosolyodtam és elvettem a mikrofont, hogy felhívjuk a diákok figyelmét. Felsétáltunk a színpadra és elővettük a szavazatokat.
- A bálkirálynő nem más, mint – tartottam egy kis szünetet. – Melissa Justin. – kiabáltam a mikrofonba. – Kérlek, fáradj fel, hogy átadhassuk a tiarád. – mosolyogtam.
Rátettem a fejére az ékszert és megtapsoltuk.
- A bálkirály pedig nem más, mint – hallottam, ahogy Melissa szíve majd kiugrik a helyéről az izgalom miatt.
- Aron Anderson! – olvasta fel a nevet Ace.Át adta neki a koronáját és megtapsoltuk őket. Lesétáltunk a zene pedig újra felcsendült.
- Te sem láttad mióta megérkeztünk a bátyám és a húgod? – hajoltam Ace füléhez, hogy hallja, amit mondok neki.
- De, ott vannak a lépcsőn. – mutatott egy párra, akik eléggé egymásra találtak.
- Lassan lenyelik egymást. – nevettem.
- Ilyen két ember, ha szereti egymást. – nézett komolyan a szemembe.
Oda hajolt hozzám és szenvedélyesen megcsókolt.
- Liz, már napok óta kérdezni akartam valamit. – komolyodott el.
- Igen?
- Leszel a barátnőm? – kérdezte halkan miközben idegességében nem győzte ropogtatni az ujjait.
- Figyelj. – sóhajtottam.
Ijedten rám nézett.
- Tudod, mióta várok erre? – nevettem. – Igen!
Elmosolyodott és felkapott az ölébe, majd megcsókolt.
- Annyira imádlak. – döntötte a homlokát az enyémnek.
- Én is téged. – mosolyogtam.
Leugrottam az öléből és megigazítottam a ruhám.
- Mennyi az idő? – állt meg mellettem Matthew.
- Hajnali fél három. – nézett az órájára Ace.
- Nem megyünk haza? – kérdezte ásítva Selena.
- Induljunk. – nevettem.
YOU ARE READING
Lesz Ami Lesz
RomanceEgész életedben előre terveztél? Mindig tudtad mit akarsz? Én soha. Sodródtam az árral és hagytam, hogy minden magától történjen. Noss, nem minden esetben sikerült jól, de volt, hogy elég viccesen végződött. Elmesélem nektek az én életem, amit soha...