Herkese Merhaba!Uzun bir aradan sonra burada bulunmak ve bir şeyler yazmak çok garip hissettiyor. Bu fic benim için çok değerli ve özel. Sizinle duygularımı paylaşmak bunu daha da özel yapıyor. Güzelliğiniz için teşekkür ederim. Destekleriniz ve mükemmel yorumlarınız için de çok teşekkür ederim.
Ne kadar çok teşekkür etsem de az gelecek sanırım.
Bazıları hala ikinci kitap ile ilgili mesajlar atıyorlar. Şuanlık o düşüncemi yuttum. Çünkü her şeyin tadında ve darmadağın kalmasını istiyorum.
Fakat, sizlerin istekleri de benim için çok önemli. Belli başlı soru işaretlerinizi gidermeye çalıştım. Lakin istek çok fazla olursa bir soru cevap bölümü yapabilirim.
Onun dışında yine teşekkür edeceğim size, mutlu olun. Ve her zaman kendinizi mutlu edecek şeyler bulun.
Lütfen kendinize iyi bakın.
Sizi morluyorum 💜
İhtiyacınız olursa sakın yazmaktan çekinmeyin. Bana bolca yazın. Beraber çözümler üretip konuşarak rahatlayabiliriz.
Sizi seviyorum 💜
Bakmak isterseniz eğer, yeni bir taekook angst yayımladım. Adı Sillage. Profilimden rahatlıkla bulabilirsiniz.
Unutmayın, her insan çiçektir. Ve sizlerde dalınızdan koparılabilir, kırılabilir veya yaprak dökebilirsiniz. Ama günün sonunda siz kazanırsınız. Çünkü çiçekler böyle anlam kazanırlar. Koparıldıklarında daha güzel kokarak...
Hoşçakalın güzel çiçeklerim;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gladiola ⚜️ taekook
FanfictionTaehyung, gladiola kokardı. Jungkook'un yetiştirdiği tüm gladiolar kurudu. TaeKook | Texting