Perspectiva Luizei: -Minciuna, ce este ea? Este o usa de scapare mult mai usoara pentru uni din punctul meu de vedere, de ce toata lumea vrea sa scape atat de repede de consecinte, da nu pot spune ca este si buna aceasta uneori pentru anumite lucruri importante din viata, dar acum aici la mine in viata minciuna si ura deja sau asezat si stau comode intr-un colt fara sa anunte plecarea lor de aici prea curand, nu vreau sa ascult pe nimeni nu are rost si nici nu va avea pana nu gasesc eu adevarul, vorbele pentru mine au devenit doar minciuni nesfarsite.
Perspectiva autorului: -Pana Luiza se gandeste la minciuna pe care fostul ei iubit i-a spus'o, mama sa (Mia) era in casa strigand-o insa aceasta nu reactiona deloc, iar femeia a inceput sa se panicheze deoarece nu stia ce se intampla cu fata sa....
Mia: -Luiza!! Tu auzi cand vorbeste omul cu tine?
Lui: -Au, mama scuze, dar nu te-am auzit, ce s-a intamplat?
Mia: -Nu s-a intamplant nimic doar ca vorbeam singura si te-am vazut foarte distrata.
Lui: -Nu am vrut sa te ingrijorez.
Mama sa stie care este problema cu fica sa insa nu poate face nimic deoarece aceasta nu vrea sa se bage in viata sa fara ca aceasta sa o lase insa suferinta pe care fica ei o simte o doare, ea nu vrea sa fie mintita sau sa se indeparteze de prieteni ei, ea nu vrea ca aceasta sa ajunga sa fie dispretuita de lume insa aceasta nu poate face nimic fara incuviintarea ficei sale.
Lui: -Mama eu merg in gradina, ma gasesti acolo daca ai nevoie de mine.
Mia: -Sigur fata mea du-te.
Perspectiva autorului: -Ajunsa in gradina Luiza se gandeste cu ce a gresit atunci cand a inceput sa il iubeasca pe Bogdan insa inima nu iti spune cand vei iubi nu iti da date complete pentru a stii la ce sa te astepti din partea ei, asa cum este acum si cu Luiza, ea nu a stiut ca va fi intita de verisoara ei si de baiatul pe care ea il iubeste foarte mult, insa nici iertarea nu este pusa in plan, nu este trecuta, ea nu vrea sa ierte pe niciunul dintre ei deoarece considera ca nu merita ieratrea ei, ea nu crede si nici nu vrea deoarece simte ca tradarea lor o va lovi din nou si acest lucru nu il poate permite sa se intample din nou, nu m-ai vrea sa cada in abis, nu m-ai vrea sa ajunga in pragul disperari, vrea sa fie o fata normala ca oricare alta insa daca minciuna, ura si tradarea is fac loc in viata unei persoane greu m-ai scapi de ele.
Oli: -Buna, ce faci aici?
Lui: -Hei Olivia, am venit sa stau la soare, tu?
Oli: -Am venit sa vad ce face ca mi-a spus mama ta ca nu te simti bine.
Perspectiva Luizei: -Mama nu stie faptul ca eu din cauza Oliviei nu m-ai sunt cu Bogdan, el m-a inselat cu ea, nu i-am spus mamei niciodata acest amanunt si nici nu vreau insa uneori nu imi place ca ii spune Oliviei sa vina la noi doar pentru ca eu sunt fraiera ca am crezut in ea si in el.
Lui: -Stai calma ca nu am nimic.
Oli: -Sigur?
Lui: -Da!
Perspectiva Oliviei: -Stiu ca nu ma suporta stiu ca nu vrea sa ma vada acum, dar nu pot sa ii spun adevarul, nu pot sa ii spun ca Bogdan are dreptate si ca eu am mintit in acelasi timp, nu el s-a dat la mine ci eu la el doar ca sa il testez sa vad daca este bun pentru verisoara mea ca sa nu o insele insa pana la urma a inceput sa imi placa de el astfel facandu-ma sa trag de el ca sa fie al meu, ii spune-am in fiecare zi Luizei ca il vedeam cu tot felul de fete doar ca sa il lase sa fie al meu pana intr-o seara cand am dat petrecere la mine acasa si pe Luiza am adormit-o iar pe Bogdan l-am luat cu mine in camera mea si i-am dat sa bea pana cand a cedat si am facut dragoste, insa de atunci din seara aceea nu ma simt pre bine stiind ca verisoara mea sufera din cauza mea, nu vreau sa o vad asa insa nici adevarul nu il pot spune.
Oli: -Am venit si sa iti spun ca ma mut.
Lui: -Unde?
Oli: -In Spania.
Lui: -De ce te muti, adica aici nu iti m-ai place?
Oli: -Ba da doar ca parinti mei si-au gasit de munca acolo si trebuie sa merg si eu cu ei.
Lui: -Au, imi pare rau, o sa imi fie dor de tine, cand mergi?
Oli: -Si mie o sa imi fie dor de tine, maine dimineata. Si sa stii ca imi pare rau, nespus de rau!
Perspectiva Luizei: -Olivia pleaca palngand, dar de ce mi-a spus ca ii pare rau, adica pentru ce, si mie imi pare rau ca pleaca si ca nu am putut sa aflu nimic de la ea, dar ei nu stiu de ce ii pare rau.
Lui: -Olivia stai, de ce iti pare rau?
Perspectiva autorului: - Insa aceasta nu se oprii si se dusese tot mai departe, iar Luiza ramane in spate cu o gramada de intrebari pentru ea, acele intrebari trebuiau puse demult insa aceasta nu a avut curajul sa le puna, de fapt nu stia cum sa le puna si asa a ramass cu ochii in soare cum se spune, oare ea cu Bogdan o sa isi revina? Dar cel mai probabil o sa aflam data viitoare!
CITEȘTI
Drumul spre iubire
RomanceEu vreau sa creez o poveste în care drumul spre iubire este ușur dar la fel de greu!